Kako povečati svojo prodajo s promocijskimi izdelki za plažo?
V poletnih mesecih, ko sonce privablja množice na plaže, se ponuja edinstvena priložnost za podjetja, da povečajo svojo prodajo in prepoznavnost blagovne znamke s promocijskimi izdelki za plažo. Plaža je idealno okolje za promocijo, saj ljudje tam preživljajo sproščene in pozitivno naravnane trenutke, kar pomeni, da so bolj dovzetni za sprejemanje novih blagovnih znamk in izdelkov.
Dnevi, preživeti na plaži, brez dvoma sodijo v obdobje, ki ga posvetimo sebi samim, svojim najbližjim, kakovostnemu preživljanju skupnega časa, sproščanju in zabavi. Prav zato na počitnicah opazimo malenkosti, ki jih zaradi prevelikega števila obveznosti tekom preostalega leta v večini primerov zlahka spregledamo, kar posebej velja za plažo, kjer smo – če ne izberemo kakšne samotne uvale, kamor človek le redko stopi – primorani k sobivanju z ostalimi družinami, željnimi dopustniških vragolij.
Dober podjetnik bo to dejstvo izkoristil in svojim zaposlenim, poslovnim partnerjem ali strankam podaril promocijska darila za plažo ter na ta način tudi tam vzbudil pozornost marsikoga, predvsem pa vstopil in ostal v njihovi zavesti, ko bo trenutek pravi ter bodo iskali ponudnika natanko tistih storitev ali izdelkov, ki so se reklamirali na pripomočkih za plažo.
Promocijska darila namreč služijo:
• povečevanju prepoznavnosti blagovne znamke, saj se z njeno prisotnostjo na izdelkih za plažo informacija o njenem obstoju, delovanju in uspešnosti širi,
• krepitvi poslovnih in osebnih odnosov, ker z darovanjem promocijskih daril izkazujemo spoštovanje zaposlenim, poslovnim partnerjem ter strankam in jim dajemo občutek pomembnosti, sočasno pa jim pripisujemo del zaslug za uspešno poslovanje, ter
• vzbujamo ugled in pri ljudeh, ki nas še ne poznajo, puščamo pozitiven vtis, kajti kažemo se kot nekdo, ki drugim izkazuje pozornost ter skrb, kar nas dela veliko bolj človeške kakor podjetnike, osredotočene izključno na dobiček.
Med uspešnice promocijskih daril za plažo vsekakor sodijo v nadaljevanju predstavljeni izdelki.
Flaške
Brez pijače se danes na plažo odpravi le redko kdo, zato so flaške odličen način brendiranja znamke ali širjenja sporočila. Ker so namenjene večkratni uporabi, z njimi dodobra zmanjšamo predvsem plastične odpadke, ki so neposredno ob morju žal še vedno množično v uporabi, hkrati pa drugim pokažemo, da smo okoljsko osveščeni in nam je mar za naravo.
Podjetje s tovrstnimi promocijskimi darili kaže odgovornost in preudarnost, v postopku poslovanja pa gospodarnost ter trajnost, kar ga opredeljuje kot zanesljivega partnerja z močnimi etičnimi načeli.
Podjetje Magma poslovna darila d.o.o. ima v ponudbi flaške različnega volumna, prav tako raznolikih izvedbenih možnosti, pri čemer med najpopularnejše sodijo tiste iz stekla, nerjavečega jekla, aluminijske, z dvojno steno, pa tudi tiste v neoprenu.
Vse njih je možno opremiti z logotipom, sloganom ali kakršnimkoli drugim promocijskim sporočilom, kar jih pretvori v učinkovita promocijska darila, namenjena vsakodnevni uporabi.
Nahrbtniki
Poleg pijače odhod na plažo zahteva vrsto drugih pripomočkov, ki so precej odvisni od osebnih zanimanj, vsekakor pa ne smejo manjkati rezervne kopalke, brisača, sončna očala, sončna krema in še marsikaj, od knjige do kart, če so z nami otroci še rokavčki, igračke, blazine ter vrsta drugih zabavnih rekvizitov. Vse njih je treba do plaže prinesti in nato tudi odnesti, v ta namen pa je vsekakor najprimernejši nahrbtnik.
Nahrbtnik je med drugim odlično promocijsko darilo, ker za potisk ponuja večjo površino, zato ga je možno opremiti ne le z logotipom in imenom podjetja, temveč tudi s sloganom, kontaktnimi informacijami ali celo z navedbo vseh storitev oziroma izdelkov, ki jih ta ponuja.
Podjetje Magma ima v prodaji različne nahrbtnike (navadne, poslovne, pohodne nahrbtnike, nahrbtne vrečke), med najzanimivejše pa sodijo poslovni nahrbtniki s predalom za prenosni računalnik, pohodni nahrbtniki z zračnim hrbtiščem, zložljivi nahrbtniki, namenjeni predvsem potovanjem, kjer je prostor za prtljago omejen, in večnamenski nahrbtniki za športne dejavnosti ter krajše izlete.
Precej redkejši so nahrbtniki naprednejše izdelave, med njimi tisti s sončnimi celicami za polnjenje telefona, in tisti s protivlomno zaščito, primerni za potovanja v manj varne države.
Vrečke iz blaga
Včasih vse, kar bi lahko potrebovali tekom uživanja na plaži, ne gre v nahrbtnik, spet drugič pa se na plažo odpravimo le za kratek čas, zato nam platnena vrečka povsem zadostuje, saj ničesar drugega kakor rezervnih kopalk, sončne kreme, sončnih očal, pijače in brisače niti ne potrebujemo.
Vrečke iz blaga so, kot nahrbtniki, zelo dobro promocijsko darilo, ker vzbujajo pozornost ves čas našega bivanja na plaži, hkrati pa je njihova površina idealna za prenašanje zahtevnejših, obsežnejših sporočil. Zanje velja podobno kot za stekleničke, in sicer, da z njimi pokažemo svoje stremljenje k trajnosti, skrbi za okolje ter da upoštevamo potrebe prihodnjih generacij, obenem pa nam omogočajo izražanje edinstvenosti, saj nanje lahko dodamo še kakšen le nam svojstven element, ker so dovolj trpežne, enostavne, priročne in lepo oblikovane.
Podjetje Magma ima v ponudbi platnene vrečke kratkih in dolgih ročajev, mrežaste, namenjene prvenstveno prenašanju sadja in zelenjave, zložljive, izdelane iz bombaža, poliestra ali netkanega materiala (polipropilena). Prav vse veljajo za uporabno promocijsko darilo, zavezano večnamenskosti, vključujoč odhode na plažo.
Brisače
Tako ob hitrem skoku v morje kot ob celodnevnem ležanju na plaži je brisača nepogrešljiva. In popolno promocijsko darilo. Brisača namreč vzbudi pozornost vsakogar, saj z njo ovijemo svoje telo, za čas plavanja pa je razprostrta na tleh, kjer ponuja neovirane poglede na promocijska sporočila.
Zaradi svoje površine je brisača promocijsko darilo, ki podpira (naj)večji obseg potiska. Opremiti jo je možno z logotipom, nazivom podjetja, njegovim sloganom, navedbo storitev in izdelkov, ki jih ponuja, certifikati ali nagradami, kontaktnimi informacijami, pa tudi drugimi posebnostmi, zaradi katerih je poslovanje podjetja v primerjavi s konkurenco drugačno.
Podjetje Magma ima v ponudbi brisače, izdelane iz, na prednji, potiskani strani, mehkega poliestra in, na zadnji, nepotiskani strani, bombaža, katerega odlika je visoka vpojnost.
Dežniki
Čeprav dežnik povezujemo s slabim vremenom, tega pa si v času počitnic nihče ne želi, ga je tudi na morje nujno vzeti s sabo, na plažo pa sončnik, ki ga, če ne gre drugače, lahko nadomestimo tudi z navadnim pripomočkom za dež. Tako eden kot drugi na plaži gotovo ne bosta ostala neopažena, toliko manj, če bo senco delala barvna tkanina.
T.i. senčniki v svojem izgledu ponujajo nekaj več igrivosti, nanje pa je možno zvrstiti kontrastna sporočila, zato so v pogledu promocijskih daril že sami po sebi posebni.
Podje Magma d.o.o. ima v ponudbi dežnike različnih barv in velikosti, ročne, avtomatske, s penastim, gumiranim, lesenim ali plastičnim ročajem, zavitim v obliki kljuke ali ravnim. V vsakem primeru bo za plažo najprimernejši tisti najbolj klasične oblike, zaradi večje učinkovitosti pa je vsekakor zaželeno še, da je zasnovan za družinsko uporabo.
Več promocijskih daril, primernih za plažo, si je možno ogledati v spletni trgovini Magma.