
Medijsko poletje
Medijska industrija že leta s pomočjo natančnih raziskav naših navad uravnava cikluse svojega delovanja. Televizijski programi delujejo po načelu sezon: junija se konča ena, septembra začne nova. V vmesnem času se domneva, da so ljudje na počitnicah in ne gledajo televizije, zato je program primerno temu prilagojen. Tudi ustvarjalci časopisov vedo, kdaj ljudje berejo, kaj berejo in koliko časa namenijo določeni temi ali avtorju. Obstajajo sobotni bralci, ki berejo samo priloge, športni bralci, bralci kulture (teh je samo za ščepec), občasni bralci in dežurni bralci, ki se oglašajo na vsako temo s svojim mnenjem.
Si želite prebrati celoten članek?
Hiter nakup z mobilnim telefonom - Dnevni dostop 1,99 EUR
Za nakup dnevnega dostopa do vseh spletnih vsebin pošljite SMS s ključno besedo PN1 na številko 4246.
Plačilo z mobilnim telefonom je omogočeno pri operaterjih Telekom, A1, Telemach, T2 in Bob. Po izvedenem plačilu boste prejeli aktivacijsko kodo, ki jo vpišete v polje spodaj ali na prijavni strani. Nakup je enkraten in ga ne bomo samodejno obnavljali.
Powered by 4EGI
Že imate aktivacijsko SMS kodo?
Vpišite SMS kodo, ki ste jo prejeli po izvedenem plačilu. Po uspešnem vpisu, osvežite stran in uživajte v branju.
Sklenite naročnino na digitalne vsebine Primorskih novic.
Naročnino lahko kadarkoli prekinete.
- Vsakodnevni dostop do zanimivih zgodb iz lokalnega in nacionalnega okolja.
- Podpora visokokakovostnemu novinarstvu.
- Dostopajte do vseh vsebin, kjerkoli in kadarkoli.
Preberite še


Koprska naložba za prihodnost

Med porokami, vojnimi grozotami in podajanjem rok
