
Medijske klimatske spremembe
Kaj imata skupnega podnebna konferenca COP 28 in novi slovenski Zakon o medijih? Oba prihajata tri desetletja prepozno in oba se soočata z zahtevo, da rešita devastirano, izropano, uničeno in monetizirano (medijsko) krajino. Sandra Bašić Hrvatin
Kot nekateri menijo, da so klimatske spremembe lažna novica obsedenih klimatskih aktivistov, ki želijo kolesa napredka zavrteti nazaj, tako tudi nekateri medijski igralci in njihovi lutkarji menijo, da je z medijsko krajino vse v najboljšem redu. Razen seveda manjših anomalij in nekaterih pohlepnih posameznikov, ki jih je potrebno prijazno opozoriti, da to, kar počnejo, pa res ni v redu.
Si želite prebrati celoten članek?
Hiter nakup z mobilnim telefonom - Dnevni dostop 1,99 EUR
Za nakup dnevnega dostopa do vseh spletnih vsebin pošljite SMS s ključno besedo PN1 na številko 4246.
Plačilo z mobilnim telefonom je omogočeno pri operaterjih Telekom, A1, Telemach, T2 in Bob. Po izvedenem plačilu boste prejeli aktivacijsko kodo, ki jo vpišete v polje spodaj ali na prijavni strani. Nakup je enkraten in ga ne bomo samodejno obnavljali.
Powered by 4EGI
Že imate aktivacijsko SMS kodo?
Vpišite SMS kodo, ki ste jo prejeli po izvedenem plačilu. Po uspešnem vpisu, osvežite stran in uživajte v branju.
Sklenite naročnino na digitalne vsebine Primorskih novic.
Naročnino lahko kadarkoli prekinete.
- Vsakodnevni dostop do zanimivih zgodb iz lokalnega in nacionalnega okolja.
- Podpora visokokakovostnemu novinarstvu.
- Dostopajte do vseh vsebin, kjerkoli in kadarkoli.
Preberite še


Koprska naložba za prihodnost

Med porokami, vojnimi grozotami in podajanjem rok
