V največje jame na trasi drugega tira bo “padlo” še precej denarja

Istra
, posodobljeno:

Pri izkopu za predore so na trasi drugega tira na največje kraške jame naleteli v zaključni fazi del. Večja premostitvena dela bodo terjala nekaj dodatnega časa, toda v projektni družbi 2TDK jih to ne skrbi. “Operativni terminski načrt nam še vedno zagotavlja dokončanje vseh glavnih del do konca leta 2025,” pravi Matej Oset, generalni direktor družbe 2TDK.

Hidrološko  premoščanje v jami številka 80 v predoru Beka, ki je najdaljša  na trasi drugega tira
Hidrološko premoščanje v jami številka 80 v predoru Beka, ki je najdaljša na trasi drugega tira Mitja Prelovšek

ANKARAN > Na konferenci o gradnji drugega tira so strokovnjaki včeraj v Ankaranu predstavili izkušnje in izzive pri tem največjem infrastrukturnem projektu pri nas. Velik izziv so zlasti kraški pojavi na trasi, saj večji del proge poteka v predorih. “Največ kraških jam je bilo na območju pod Krvavim Potokom, druga največja zgostitev pa je med Krvavim Potokom in Gradiščem,” je povedal Mitja Prelovšek, jamar in znanstvenik z Inštituta za raziskovanje krasa pri ZRC SAZU

Si želite prebrati celoten članek?

Hiter nakup z mobilnim telefonom - Dnevni dostop 1,99 EUR

Za nakup dnevnega dostopa do vseh spletnih vsebin pošljite SMS s ključno besedo PN1 na številko 4246.

Plačilo z mobilnim telefonom je omogočeno pri operaterjih Telekom, A1, Telemach, T2 in Bob. Po izvedenem plačilu boste prejeli aktivacijsko kodo, ki jo vpišete v polje spodaj ali na prijavni strani. Nakup je enkraten in ga ne bomo samodejno obnavljali.

Powered by 4EGI

Že imate aktivacijsko SMS kodo?

Vpišite SMS kodo, ki ste jo prejeli po izvedenem plačilu. Po uspešnem vpisu, osvežite stran in uživajte v branju.

ALI

Sklenite naročnino na digitalne vsebine Primorskih novic.
Naročnino lahko kadarkoli prekinete.

Postanite naročnik
  1. Vsakodnevni dostop do zanimivih zgodb iz lokalnega in nacionalnega okolja.
  2. Podpora visokokakovostnemu novinarstvu.
  3. Dostopajte do vseh vsebin, kjerkoli in kadarkoli.