V Kopru bodo odprli prvo pop-up trgovino
Na Kidričevi ulici 4 v Kopru, med lekarno in pekarno, tik ob Titovem trgu, bo še pred poletjem zaživela prva pop-up trgovina. Na atraktivni lokaciji si bodo prostor vsake tri mesece izmenjevali podjetniki, ustvarjalci, obrtniki in rokodelci s svojo zanimivo in ustvarjalno ponudbo.
KOPER > Koncept pop-up trgovine se je sprva pojavil v tujini, njegovo bistvo pa je, da različni ponudniki za simbolično najemnino začasno dobijo priložnost za predstavitev svojih dejavnosti ali izdelkov. Na takšen način lahko testirajo trg in preverjajo zanimanje za morebitno novo blagovno znamko ali izdelek in to brez velikih naložb in poslovnih tveganj.
Nekateri ostanejo v mestu in najamejo lokal
“Iz analiz, ki so jih opravili v tujini, je razvidno, da se jih veliko nato odloči ostati v mestu in najeti ali kupiti poslovni prostor,” zadovoljno ugotavlja mestna menedžerka v Kopru Nina Krivec.
Kaj pomeni pop-up?
Beseda pop-up izhaja iz angleškega glagola “to pop up”, kar dobesedno pomeni “pojaviti se nenadoma, nepričakovano” ali “vzkliti”, “vznikniti”.
Zavod za mladino, kulturo in turizem Koper je objavil javni razpis za kratkoročni najem tega približno 27 kvadratnih metrov velikega občinskega poslovnega prostora. Kdor v takšni obliki predstavitve svoje podjetniške zamisli vidi priložnost in izziv, se lahko prijavi do četrtka, 15. maja.
“Iščemo nove poslovne zgodbe, ki lahko obogatijo in poskrbijo za nov razvojni zagon mestnega središča, kar je tudi eden od pomembnih ciljev strategije razvoja turizma v koprski občini. Želimo, da pop-up trgovina postane podjetniški poligon, kjer se preizkušajo, razvijajo ali izvajajo poslovne ideje inovativni in ustvarjalni ponudniki,” pojasnjuje Krivec, ki pravi, da je kar nekaj zanimanja za sodelovanje pri projektu.
100
evrov bo mesečna najemnina za pop-up lokal na Kidričevi ulici 4
Na razpisu bo ključna tudi kakovost ponudbe
Na podlagi razpisa bodo za obdobje do februarja prihodnje leto izbrali več najemnikov, ki bodo vsak za določen čas treh mesecev sklenili najemno pogodbo. Na pomislek, da gre za kratko obdobje, pa Krivec odgovarja, da je med morebitnimi interesenti celo slišala želje, da bi bilo obdobje zaradi logistike še krajše.
Cena za najem lokala bo sto evrov, obratovalnih stroškov najemnik ne bo plačeval. Prostor je prazen in neopremljen, zato bo moral vsak najemnik sam zagotoviti pohištvo in drugo opremo, ki jo bo potreboval za svojo dejavnost, ter to po koncu trimesečnega obdobja tudi odstraniti.
Nina Krivec
mestna menedžerka v Kopru
“Želimo, da pop-up trgovina postane podjetniški poligon, kjer se preizkušajo, razvijajo ali izvajajo poslovne ideje inovativni in ustvarjalni ponudniki.”
Najemnik bo lahko v poslovnem prostoru opravljal kulturno, rokodelsko, razstavno in trgovinsko dejavnost. Pri izboru ponudnikov bo eden ključnih kriterijev kakovost ponudbe. Najemnik se bo moral obvezati, da bo v obdobju trajanja najemnega razmerja nudil kakovostno ponudbo, da bo trgovina obratovala vsaj pet dni v tednu, najmanj šest ur dnevno. Informacije o javnem razpisu so dostopne na uradni spletni strani zavoda zmkt.si.