Prve tirnice za drugi tir

Istra
, posodobljeno:

Ob sedanji železniški progi, ki pelje mimo Dekanov, se že nahajajo tirnice, ki jih je izvajalec dobavil za prvi del proge drugega tira od Kopra proti viaduktu Vinjan. Ena tirnica je dolga 120 metrov, zaenkrat pa je bilo dobavljenih 108 tirnic sistema 60E1.

Prve tirnice za drugi tir
BeGR8 Media

DEKANI > Teža tirnice znaša 60 kilogramov na meter. Primerne so za tovorne vlake z veliko osno obremenitvijo in tudi za vlake visokih hitrosti. Na trasi drugega tira se bo v manjšem delu polagal klasičen tir na gredi, in sicer na odprtem delu trase, ki predstavlja 15 odstotkov proge. Na preostalih 23 kilometrih oziroma 85 odstotkih proge drugega tira, predvsem v predorih in na viaduktih, pa bo vgrajen tir na togi podlagi. Čeprav gre za dva različna tipa in načina gradnje železniških tirov, so pri obeh uporabljene enake tirnice, poudarjajo v družbi 2TDK. Tire bodo s koprske strani začeli polagati septembra, približno pet kilometrov trase je že pripravljenih za ta sklop del. Spomnimo, da bodo sedanjo železniško progo Divača-Koper zaprli, ko bo zgrajen levi drugi tir. Vlada je družbi 2TDK že omogočila gradnjo dvotirne železnice na trasi drugega tira.

Prve tirnice za drugi tir
BeGR8 Media
Prve tirnice za drugi tir
BeGR8 Media