Pop-up trgovina kot platforma za preizkus poslovnih idej

Istra
, posodobljeno:

Ob lekarni na Kidričevi ulici je v organizaciji Zavoda za mladino, kulturo in turizem zaživela prva pop-up trgovina v Kopru. Namenjena bo preizkusu svežih poslovnih in obrtniških idej z različnih področjih. Ponudba pop-up trgovine in njeni najemniki, ki so bili izbrani na javnem razpisu, se bodo izmenjevali vsake tri mesece.

Julija Kaja Hrovat (levo) in podžupanja Mateja Hrvatin Kozlovič
Julija Kaja Hrovat (levo) in podžupanja Mateja Hrvatin Kozlovič

KOPER > Prve najemnice bodo v Zavod 3p združene oblikovalke in podjetnice Julija Kaja Hrovat, Ana Cajhen, Barbara Por Horvat, Manca Kočnik in Barbara Izda. Poleg prodaje oblačil, nakita in slamnatih klobukov bodo v pop-up trgovini organizirane tudi različne razstave, predavanja, stilsko svetovanje in obrtniške delavnice, med drugim umetniško-obrtniška delavnica za izdelavo nakita.

Čez tri mesece jih bo nasledila Mala pop-up trgovina arhitekturnega studia Kontra in oblikovalke Evgenije Zafirovski, ki ustvarja na področju trajnostne mode. V zimskih mesecih se bo v pop-up trgovini na Kidričevi predstavil kolektiv OsèRosè, ki izdeluje unikatna in kakovostna oblačila z ročno poslikanimi motivi.

Mateja Hrvatin Kozlovič

podžupanja MOK

“Želimo si, da Koper postane platforma za tovrstne iniciative – prostor, kjer lahko različni ustvarjalci testirajo svoje poslovne modele in tržni potencial ter kasneje odprejo trgovino v Kopru in tukaj ostanejo.”

“Želimo si, da Koper postane platforma za tovrstne iniciative - prostor, kjer lahko različni ustvarjalci testirajo svoje poslovne modele in tržni potencial ter kasneje odprejo trgovino v Kopru in tukaj ostanejo,” je ob otvoritvi pojasnila podžupanja koprske občine Mateja Hrvatin Kozlovič.

V naslednjih treh mesecih bo v koprski pop-up trgovini svoje kreacije, poleg kreacij ostalih članic kolektiva, prodajala tudi večkrat nagrajena modna oblikovalka Julia Kaja Horvat. “Vse smo zadovoljne, da smo dobile to priložnost. Upam, da bomo s tem pop-upom dosegle, da bodo ljudje, prebivalci in turistični obiskovalci izvedeli za slovensko ustvarjalnost, slovensko modo, slovenski vintage, rokodelstvo in tradicijo,” je pojasnila in dodala, da bodo v primeru dovolj velikega povpraševanja po njihovih kreacijah z veseljem projekt nadaljevale s stalno prodajno točko v Kopru.