Patricija Gržinič po sedmih letih spet na vrh TZP

Istra
, posodobljeno:

Turistično združenje Portorož bo 1. oktobra dobilo novo direktorico. To je Patricija Gržinič, ki je v tem združenju zaposlena že od njegove ustanovitve, eno leto je bila tudi vršilka direktorice. Najbolj si želi proaktivnega sodelovanja turističnega gospodarstva, občine Piran in lokalnega prebivalstva. Gleda pa tudi čez mejo. “Zavzemam se tudi za povezovanje z akterji onkraj meje, v hrvaški Istri.”

Patricija Gržinič
Patricija Gržinič

PORTOROŽ > Na razpis za direktorja Turističnega združenja Portorož (TZP), objavljen sredi julija, se je prijavilo 15 kandidatov. Nadzorni svet je med štirimi kandidati, ki so jih povabili na razgovor, po tajnem glasovanju izbral Patricijo Gržinič. Ta bo petletni mandat nastopila 1. oktobra, ko poteče mandat sedanjemu v. d. direktorju Aleksandru Valentinu.

Trikotnik, v katerem se vsi med sabo slišijo

Kot prednostno nalogo združenja Patricija Gržinič vidi proaktivno sodelovanje turističnega gospodarstva, občine Piran in lokalnega prebivalstva. “Ti trije subjekti se morajo med sabo slišati. Ta trikotnik mora biti med sabo povezan, brez tega ne bo šlo. Lokalno prebivalstvo je treba še bolj vključiti v turistično panogo. Ne bom čakala, da oni pridejo do mene, ampak bom sama šla do njih in jim prisluhnila,” svojo osebno vpetost v lokalno okolje napoveduje Patricija Gržinič.

Mate Matjaž-Tomi

hotelir

“Že tako smo kot destinacija majhni. Drug brez drugega ne moremo, zato ne smemo delovati ločeno, vsak zase. Pri skupni promociji destinacije Istre še malo zaostajamo, čeprav nekaj premikov vendarle je.”

Glede sodelovanja na ravni destinacije Istra pravi, da turistična združenja oziroma zavodi v Istri že delujejo z roko v roki. “Skupaj nastopamo na sejmih, na naših glavnih trgih ... Kmalu gremo skupaj, kot destinacija Istra, tudi v navezi s STO, v Neapelj, na jug Italije, ki je zanimiv za nas zaradi letalske povezave s Trstom. Skupaj bomo nastopali tudi na turistični borzi v Riminiju. Združujemo moči od Pirana do Ankarana, kot direktorica pa se bom zavzemala tudi za povezovanje z akterji onkraj meje, v hrvaški Istri.”

Patricija Gržinič je magistrirala na Fakulteti za management Univerze na Primorskem, na Turističnem združenju Portorož dela že od njegove ustanovitve leta 1997, nazadnje kot vodja tržnih projektov. Delo na vrhu združenja zanjo ne bo popolna novost, saj je bila leta 2015, za eno leto, vršilka dolžnosti direktorice. V preteklosti je bila tudi članica strokovnega sveta Slovenske turistične organizacije, trenutno pa je članica upravnega odbora Las Zelena Istra.

Patricija Gržinič

bodoča direktorica TZP

“Ta trikotnik - turistično gospodarstvo, občina Piran in lokalno prebivalstvo - mora biti med sabo povezan, brez tega ne bo šlo.”

Borut Fakin, predsednik nadzornega sveta Turističnega združenja Portorož, ocenjuje, da novo direktorico čakajo številni izzivi pri vzpostavitvi dialoga z občino Piran in turističnimi deležniki ter premislek o vlogi Turističnega združenja Portorož v strateških odločitvah razvoja destinacije.

Združenje mora biti podpora gospodarstvu

Mate Matjaž-Tomi, hotelir iz Portoroža, pravi, da mora biti združenje predvsem podpora turističnemu gospodarstvu: “Če hotelirji in drugi akterji v turizmu dobro delajo, se v občinsko blagajno nateče več turistične takse. Ta denar pa bi morali prvenstveno nameniti za promocijo in izboljšanje turistične infrastrukture, pri čemer zaostajamo.”

Dobro je, da je Portorož dobil del prenovljene promenade, a takih novosti bi moralo biti po njegovi oceni še več: “Gost mora vsako leto videti, da je v kraju nekaj novega, boljšega. Da nima občutka, da je prejšnje leto kot mnogi drugi pustil svoj denar v kraju, potem pa vidi, da se v njem do naslednjega leta nič ni naredilo. Vsi turistični kraji vlagajo in krepijo privlačnost destinacije, mi pa zagotovo premalo. Če gledamo Istro z zaledjem, se je ponudba v zadnjih letih izboljšala, sam Portorož pa ni napredoval, kot bi moral,” še dodaja.

Skupna promocija in skupni projekti

Glede trženja nima dvomov: tržiti je treba destinacijo Istra in skupaj zastaviti še več projektov. “Že tako smo kot destinacija majhni. Drug brez drugega ne moremo, zato ne smemo delovati ločeno, vsak zase. Pri skupni promociji destinacije Istre še malo zaostajamo, čeprav nekaj premikov vendarle je. Skupaj bi morali zastaviti in izvesti tudi več projektov kot doslej. Bolj kot se bomo dopolnjevali, bolj bomo rasli. Gostje že nekaj časa ne ostajajo samo tam, kjer prenočujejo, ampak so aktivni, se premikajo, raziskujejo ...” ocenjuje Mate Matjaž-Tomi.