Devetošolci obiskali sedež Primorskih novic in spoznavali poklice, ki so doma v naši medijski hiši

Istra
, posodobljeno:

Učenci devetega razreda različnih osnovnih šol v Obalno-kraški regiji so včeraj, na tako imenovani dan delodajalcev, obiskali sedež Primorskih novic v Kopru. Namen je bil, da bi se pobliže seznanili z deli novinarja, komercialista, tržnika in medijskega tehnika, poklici, ki so doma v naši medijski hiši.

Navdušeni devetošolci v centralni redakciji Primorskih novic z  
izvršnim urednikom Bojanom Gluhakom (levo) ter (z desne)  
tehničnim urednikom Denisom Scherom in novinarko Petro 
Vidrih.
Navdušeni devetošolci v centralni redakciji Primorskih novic z izvršnim urednikom Bojanom Gluhakom (levo) ter (z desne) tehničnim urednikom Denisom Scherom in novinarko Petro Vidrih. Biljana PavloviÄŤ

KOPER > Zavod za zaposlovanje je tudi letos skupaj s partnerji organiziral dogodek z naslovom Spoznajo poklice pri delodajalcih, s katerim želijo šolajoči mladini v realnem delovnem okolju približati poklice in zaposlitvene priložnosti ter s tem olajšati odločitev o nadaljnjem šolanju.

Enajst devetošolcev iz šestih primorskih osnovnih šol - OŠ Dragomirja Benčiča - Brkina Hrpelje, OŠ Lucija, OŠ Šmarje pri Kopru, OŠ Cirila Kosmača Piran, OŠ Sečovlje in OŠ Ankaran - si je izmed več kot 45 različnih možnosti za obisk izbralo sedež Primorskih novic na cesti Marežganskega upora 2 v Šalari.

Teodor Dimitrijevič

devetošolec

“Res zanimiv, poučen obisk, priporočal bi ga tudi ostalim, saj sem izvedel marsikaj novega, sploh o tem, kako nastaja časopis.”

Poklic novinarja, tržnika, komercialista in medijskega tehnika

Izvršni urednik časopisa Bojan Gluhak ter novinarki Petra Vidrih in Alenka Penjak sta mladim predstavila delo novinarja, tehnični urednik Denis Scher jim je približal delo medijskega tehnika, vodja finančno-računovodske službe Patricija Ukmar in vodja časopisnega marketinga Tanja Robič pa sta mlade obiskovalce seznanila s potrebnimi veščinami, znanji in spretnostmi za zasedbo delovnih mest tržnika oziroma komercialista.

Po tem, ko so skupaj odgovorili na pet ključnih vprašanj - kdo, kaj, kje, kdaj in zakaj - in tako podali osnovne informacije za sestavo novinarskega prispevka, ki bo naslednji dan, torej danes, objavljen v tiskani izdaji Primorskih novic, jih je novinarka iz spletne redakcije Biljana Pavlović presenetila z novico, da so že na facebooku in instagramu. “Kaj že?” je završalo med mladimi in že so se drenjali okrog njenega računalniškega zaslona. “Delo za splet poteka bistveno hitreje kot delo za tiskano izdajo,” je pravilno ugotovila Noemi Koritnik iz OŠ Lucija. “Res zanimiv, poučen obisk, priporočal bi ga tudi ostalim, saj sem izvedel marsikaj novega, sploh o tem, kako nastaja časopis,” je bil navdušen Teodor Dimitrijevič iz OŠ Ankaran, ki se pri občinskem glasilu Amfora že kali v novinarskem poklicu. Kdo ve, morda bo njegova bodoča novinarska kolegica tudi Julija Špacapan iz OŠ Cirila Kosmača Piran, ki še koleba med dramsko umetnostjo in novinarstvom. Kakorkoli, do izbire poklica imajo mladi še dovolj časa. So pa tovrstni dogodki, na katerih dobijo informacije iz prve roke, dobrodošla spodbuda in motivacija učencem za nadaljnje izobraževanje, za podjetja pa priložnost v smeri zagotavljanja potreb po ustreznem kadru oziroma potreb trga dela.

Tehnični urednik Denis Scher je mladim predstavil delo medijskega tehnika.
Tehnični urednik Denis Scher je mladim predstavil delo medijskega tehnika. Petra Vidrih
Izvršni urednik Bojan Gluhak je obiskovalce seznanil tudi z 
zgodovino našega časnika.
Izvršni urednik Bojan Gluhak je obiskovalce seznanil tudi z zgodovino našega časnika. Biljana Pavlovič