Delavec v trenutku nesreče ne bi smel biti v skladišču

Istra
, posodobljeno:

Preiskovalec pomorskih nesreč je objavil končno poročilo o vzrokih julijske smrtne nesreče delavca na ladji za pretovor soje v pristanišču. Pomožni delavec v trenutku nesreče ne bi smel biti v ladijskem skladišču, saj mu je signalist naročil, da ga še dve uri ne bodo potrebovali in lahko zapusti ladjo. To je glavni neposredni vzrok za tragično nesrečo.

Delavec v trenutku nesreče ne bi smel biti v skladišču
Zdravko Primožič/FPA

KOPER > “Če delavec ne bi ravnal samovoljno, se nesreča ne bi zgodila,” pravi preiskovalec pomorskih nesreč Janez Požar. Njegovo poročilo podrobno opisuje, kaj se je dogajalo 29. julija v večerni izmeni. Brez vednosti kogarkoli, predvsem pa brez navodil, da odide v skladišče, se je pomožni delavec samoiniciativno spustil v skladišče, je zapisano v poročilu. Spodaj je že delal upravljalec mini nakladača, in sicer v dogovoru - po radijski postaji - z žerjavistom, ki od zgoraj upravlja z grabilcem. Mini nakladač odmika sojo od ladijske oplate, da jo grabilec lahko zagrabi in pri tem ne poškoduje sten skladišča.

Si želite prebrati celoten članek?

Hiter nakup z mobilnim telefonom - Dnevni dostop 1,99 EUR

Za nakup dnevnega dostopa do vseh spletnih vsebin pošljite SMS s ključno besedo PN1 na številko 4246.

Plačilo z mobilnim telefonom je omogočeno pri operaterjih Telekom, A1, Telemach, T2 in Bob. Po izvedenem plačilu boste prejeli aktivacijsko kodo, ki jo vpišete v polje spodaj ali na prijavni strani. Nakup je enkraten in ga ne bomo samodejno obnavljali.

Powered by 4EGI

Že imate aktivacijsko SMS kodo?

Vpišite SMS kodo, ki ste jo prejeli po izvedenem plačilu. Po uspešnem vpisu, osvežite stran in uživajte v branju.

ALI

Sklenite naročnino na digitalne vsebine Primorskih novic.
Naročnino lahko kadarkoli prekinete.

Postanite naročnik
  1. Vsakodnevni dostop do zanimivih zgodb iz lokalnega in nacionalnega okolja.
  2. Podpora visokokakovostnemu novinarstvu.
  3. Dostopajte do vseh vsebin, kjerkoli in kadarkoli.