Strokovnjaki v en glas: energijske pijače niso za otroke in mladostnike

Zdravje
, posodobljeno:

Nobenega dobrega razloga ni, da bi otroci in mladostniki pili energijske pijače, a ravno oni so največji porabniki teh pijač, poraba med njimi pa zaskrbljujoče narašča. Tako starši kot mladi se premalo zavedajo tveganj, je ob začetku jesenske akcije osveščanja povedala Vesna Marinko, direktorica direktorata za javno zdravje pri ministrstvu za zdravje, kjer koordinirajo skupno akcijo s sloganom Do dobre energije brez energijskih pijač.

Za dobre telesne in miselne sposobnosti naj starši skrbijo, da bodo 
otroci jedli zdravo, raznovrstno hrano, da bodo dovolj telesno 
dejavni, pa tudi, da bodo imeli pogoje za zadosten in kakovosten 
spanec in počitek oziroma regeneracijo, svetujejo strokovnjaki.
Za dobre telesne in miselne sposobnosti naj starši skrbijo, da bodo otroci jedli zdravo, raznovrstno hrano, da bodo dovolj telesno dejavni, pa tudi, da bodo imeli pogoje za zadosten in kakovosten spanec in počitek oziroma regeneracijo, svetujejo strokovnjaki.

Nedavna raziskava Nacionalnega inštituta za javno zdravje Z zdravjem povezano vedenje v šolskem obdobju kaže, da energijske pijače pije kar 40,9 odstotka mladostnikov, vsak peti 11-letnik in že vsak drugi 15-letnik.

Si želite prebrati celoten članek?

Hiter nakup z mobilnim telefonom - Dnevni dostop 1,99 EUR

Za nakup dnevnega dostopa do vseh spletnih vsebin pošljite SMS s ključno besedo PN1 na številko 4246.

Plačilo z mobilnim telefonom je omogočeno pri operaterjih Telekom, A1, Telemach, T2 in Bob. Po izvedenem plačilu boste prejeli aktivacijsko kodo, ki jo vpišete v polje spodaj ali na prijavni strani. Nakup je enkraten in ga ne bomo samodejno obnavljali.

Powered by 4EGI

Že imate aktivacijsko SMS kodo?

Vpišite SMS kodo, ki ste jo prejeli po izvedenem plačilu. Po uspešnem vpisu, osvežite stran in uživajte v branju.

ALI

Sklenite naročnino na digitalne vsebine Primorskih novic.
Naročnino lahko kadarkoli prekinete.

Postanite naročnik
  1. Vsakodnevni dostop do zanimivih zgodb iz lokalnega in nacionalnega okolja.
  2. Podpora visokokakovostnemu novinarstvu.
  3. Dostopajte do vseh vsebin, kjerkoli in kadarkoli.