Stereotipi so v turizmu dobrodošli. A le, če držijo.
Foto: Alenka Penjak

Stereotipi so v turizmu dobrodošli. A le, če držijo.

7. Val

Če smo v prejšnjih prispevkih trdili, da je turistična podoba samo zunanja podoba skupnosti, pa naj bo to na gastronomskem ali vseh drugih družbenih področjih, potem se moramo sedaj posvetiti temu, kar to skupnost tvori, s čimer se le-ta istoveti. Govorimo torej o identiteti neke družbene skupnosti, pa naj gre za državo, kraj ali morda družinski hotel.

Tako kot identiteto posameznika ali družbene skupine oziroma skupnosti tudi identiteto turistične ponudbe določa, kako nanjo gledamo mi in kako jo vidijo drugi. Pri turizmu je še posebej pomembno, da se najprej sami zavemo pomena oziroma turističnega potenciala neke naravne ali kulturne danosti, saj moramo “druge”, potencialne turiste, šele prepričati, da našo ponudbo sploh obiščejo.

Si želite prebrati celoten članek?

Hiter nakup z mobilnim telefonom - Dnevni dostop 1,99 EUR

Za nakup dnevnega dostopa do vseh spletnih vsebin pošljite SMS s ključno besedo PN1 na številko 4246.

Plačilo z mobilnim telefonom je omogočeno pri operaterjih Telekom, A1, Telemach, T2 in Bob. Po izvedenem plačilu boste prejeli aktivacijsko kodo, ki jo vpišete v polje spodaj ali na prijavni strani. Nakup je enkraten in ga ne bomo samodejno obnavljali.

Powered by 4EGI

Že imate aktivacijsko SMS kodo?

Vpišite SMS kodo, ki ste jo prejeli po izvedenem plačilu. Po uspešnem vpisu, osvežite stran in uživajte v branju.

ALI

Sklenite naročnino na digitalne vsebine Primorskih novic.
Naročnino lahko kadarkoli prekinete.

Postanite naročnik
  1. Vsakodnevni dostop do zanimivih zgodb iz lokalnega in nacionalnega okolja.
  2. Podpora visokokakovostnemu novinarstvu.
  3. Dostopajte do vseh vsebin, kjerkoli in kadarkoli.