
S presežniki do odličnosti v turizmu?
V katero skupino turistov spadate: med tiste, ki jih prepričajo predstavitve turističnih krajev, ki obljubljajo resnično najboljše počitnice, ali pa vas pritegne oglaševanje, ki vabi na destinacijo, za katero mnogi, ne morda čisto vsi, pravijo, da je zanimiva in sproščujoča?
Namen turistično-oglaševalskih besedil je seveda prepričati potencialnega turista za obisk turistične destinacije oziroma za nek turistični produkt. Mediji za turistično oglaševanje so številni, danes ne smemo pozabiti še posebej na multimodalne in interaktivne spletne medije, ki običajno pomenijo prvi stik z nekim krajem, ki ga nameravamo obiskati. Pri tem igrajo ključno vlogo fotografije, morda tudi video, ki pritegnejo našo pozornost in pomembno sooblikujejo prvi vtis o turističnem produktu. Kljub temu pa tudi samo besedilo ostaja nepogrešljivo sredstvo v sporazumevalnem procesu turističnega oglaševanja, v katerem se dokončno udejanji konstrukcija neke turistične ponudbe.
Si želite prebrati celoten članek?
Hiter nakup z mobilnim telefonom - Dnevni dostop 1,99 EUR
Za nakup dnevnega dostopa do vseh spletnih vsebin pošljite SMS s ključno besedo PN1 na številko 4246.
Plačilo z mobilnim telefonom je omogočeno pri operaterjih Telekom, A1, Telemach, T2 in Bob. Po izvedenem plačilu boste prejeli aktivacijsko kodo, ki jo vpišete v polje spodaj ali na prijavni strani. Nakup je enkraten in ga ne bomo samodejno obnavljali.
Powered by 4EGI
Že imate aktivacijsko SMS kodo?
Vpišite SMS kodo, ki ste jo prejeli po izvedenem plačilu. Po uspešnem vpisu, osvežite stran in uživajte v branju.
Sklenite naročnino na digitalne vsebine Primorskih novic.
Naročnino lahko kadarkoli prekinete.
- Vsakodnevni dostop do zanimivih zgodb iz lokalnega in nacionalnega okolja.
- Podpora visokokakovostnemu novinarstvu.
- Dostopajte do vseh vsebin, kjerkoli in kadarkoli.