
Praznik refoška, Praznik Refoška ali praznik refoška?
Vesna MikoličV turističnem oglaševanju je velika začetnica pogosta, in to ne samo zaradi številnih zemljepisnih lastnih imen, povezanih s turističnimi destinacijami. Veliko začetnico uporabljamo tudi zato, ker sodi med tista jezikovna sredstva, za katera se nam zdi, da z njimi izražamo odnos do upovedene stvarnosti in povečujemo prepričljivost našega pisanja.
Velika začetnica se v slovnici uvršča med ločila. Z njo zaznamujemo predvsem prvo besedo v povedi in lastna imena, ki jih delimo na osebna, zemljepisna in stvarna. Malokrat o njej razmišljamo kot o jezikovnem sredstvu, s katerim povečujemo moč in s tem prepričljivost pisnega izražanja.
Najbrž se še spomnimo, da se je nekdaj velika začetnica dosledno uporabljala za izraze spoštovanja, npr. pri vikanju Vi, Vas ali tikanju Ti, Tvoje, nekateri jo še danes uporabljajo tudi v ta namen. Pogosto pa se dogaja, da ima velika začetnica podoben pomen posebnega poudarka tudi v kakih drugih primerih, na primer pri zapisovanju imen praznikov, jedi, vin ipd.
Si želite prebrati celoten članek?
Hiter nakup z mobilnim telefonom - Dnevni dostop 1,99 EUR
Za nakup dnevnega dostopa do vseh spletnih vsebin pošljite SMS s ključno besedo PN1 na številko 4246.
Plačilo z mobilnim telefonom je omogočeno pri operaterjih Telekom, A1, Telemach, T2 in Bob. Po izvedenem plačilu boste prejeli aktivacijsko kodo, ki jo vpišete v polje spodaj ali na prijavni strani. Nakup je enkraten in ga ne bomo samodejno obnavljali.
Powered by 4EGI
Že imate aktivacijsko SMS kodo?
Vpišite SMS kodo, ki ste jo prejeli po izvedenem plačilu. Po uspešnem vpisu, osvežite stran in uživajte v branju.
Sklenite naročnino na digitalne vsebine Primorskih novic.
Naročnino lahko kadarkoli prekinete.
- Vsakodnevni dostop do zanimivih zgodb iz lokalnega in nacionalnega okolja.
- Podpora visokokakovostnemu novinarstvu.
- Dostopajte do vseh vsebin, kjerkoli in kadarkoli.