
Je lahko jezik tudi del turistične ponudbe?
Turistična ponudba se dokončno oblikuje skozi komunikacijo, komunikacija pa poteka s pomočjo jezika. Ko govorimo o jeziku v turizmu, pomislimo ponavadi najprej na kopico tujih jezikov, s katerimi se sporazumevamo s tujimi gosti. Jezik je sredstvo sporazumevanja, zato je seveda znanje tujih jezikov pomembno, a jezik v turizmu ni samo to.
Še pred nekaj leti smo po trgovinah kupovali samo polenovke in olivno olje, danes pa je vse bolj priporočljivo, da gastronomija sledi kulturnospecifičnim izrazom, ki se uporabljajo tam, kjer jedi pripravljajo, pa četudi gre za narečne izraze, ki imajo tudi svojo standardno oziroma knjižno različico. Kaj torej jeste danes po istrskih oštarijah: bakala ali polenovko? Si na svežo solato iz rukole nalijete oljčno ali olivno olje?
Si želite prebrati celoten članek?
Hiter nakup z mobilnim telefonom - Dnevni dostop 1,99 EUR
Za nakup dnevnega dostopa do vseh spletnih vsebin pošljite SMS s ključno besedo PN1 na številko 4246.
Plačilo z mobilnim telefonom je omogočeno pri operaterjih Telekom, A1, Telemach, T2 in Bob. Po izvedenem plačilu boste prejeli aktivacijsko kodo, ki jo vpišete v polje spodaj ali na prijavni strani. Nakup je enkraten in ga ne bomo samodejno obnavljali.
Powered by 4EGI
Že imate aktivacijsko SMS kodo?
Vpišite SMS kodo, ki ste jo prejeli po izvedenem plačilu. Po uspešnem vpisu, osvežite stran in uživajte v branju.
Sklenite naročnino na digitalne vsebine Primorskih novic.
Naročnino lahko kadarkoli prekinete.
- Vsakodnevni dostop do zanimivih zgodb iz lokalnega in nacionalnega okolja.
- Podpora visokokakovostnemu novinarstvu.
- Dostopajte do vseh vsebin, kjerkoli in kadarkoli.