
Jalovi pozivi k reprodukciji
Včasih se zgodi, da se oglaševalska kampanja izkaže za popolni polom. Tokrat ne gre za oglase o pralnih praških ali damskih vložkih, ki so skoraj brez izjeme nepredvidljivi kot prisotnost ministra za infrastrukturo na odprtju krožnega križišča, zabavni kot rekvijem na gasilski veselici in prijetni kot komarjevi piki za kolenom. Tokrat gre za srbečico, ki jo je v teh dneh povzročila italijanska ministrica za zdravje Beatrice Lorenzin z oglaševalsko akcijo “fertility day”. Njen namen je bil opozoriti na zaskrbljujoče padanje rodnosti v Italiji in pare spodbuditi k temu, da bi imeli več otrok.
Si želite prebrati celoten članek?
Hiter nakup z mobilnim telefonom - Dnevni dostop 1,99 EUR
Za nakup dnevnega dostopa do vseh spletnih vsebin pošljite SMS s ključno besedo PN1 na številko 4246.
Plačilo z mobilnim telefonom je omogočeno pri operaterjih Telekom, A1, Telemach, T2 in Bob. Po izvedenem plačilu boste prejeli aktivacijsko kodo, ki jo vpišete v polje spodaj ali na prijavni strani. Nakup je enkraten in ga ne bomo samodejno obnavljali.
Powered by 4EGI
Že imate aktivacijsko SMS kodo?
Vpišite SMS kodo, ki ste jo prejeli po izvedenem plačilu. Po uspešnem vpisu, osvežite stran in uživajte v branju.
Sklenite naročnino na digitalne vsebine Primorskih novic.
Naročnino lahko kadarkoli prekinete.
- Vsakodnevni dostop do zanimivih zgodb iz lokalnega in nacionalnega okolja.
- Podpora visokokakovostnemu novinarstvu.
- Dostopajte do vseh vsebin, kjerkoli in kadarkoli.
Preberite še


Koprska naložba za prihodnost

Med porokami, vojnimi grozotami in podajanjem rok
