Za lahkotno delu na gradbišču
Ranger beleži že več 40 let prisotnosti na trgu in prvič v njegovi zgodovini so ga pri Fordu opremili s priključno hibridnim pogonom. Hkrati je ta tudi za nekaj tisočakov cenejši od izvedbe z dizelskim motorjem.
Proizvodnja poteka v Fordovem obratu v Silvertonu v Južni Afriki, na mesec pa naj bi se zanj v Sloveniji odločilo vsaj 15 kupcev oziroma okrog 200 na letni ravni.
Foto: Peter PirkovičPri Fordu v zadnjem času močno krepijo svoj oddelek gospodarskih vozil. Pravzaprav bi lahko zapisali, da ga pospešeno elektrificirajo, saj je večina aktualnih modelov zdaj na voljo z električnimi motorji ali s priključno-hibridnim pogonom. Zadnja novost v paleti je prihod poltovornjaka rangerja z elektrificiranim bencinskim motorjem in z baterijo, ki jo je možno polniti na domači vtičnici ali javni polnilnici. Pod sprednjim pokrovom je vgrajen 2,3-litrski bencinski motor ecoBoost z 10-stopenjskim samodejnim menjalnikom, ob njem še 75-kilovatni elektromotor, v delu kesona pa so našli prostor za 11,8 kWh baterijo, ki tovorni prostor zmanjša za nekaj prostorninskih litrov.
Si želite prebrati celoten članek?
Hiter nakup z mobilnim telefonom - Dnevni dostop 1,99 EUR
Za nakup dnevnega dostopa do vseh spletnih vsebin pošljite SMS s ključno besedo PN1 na številko 4246.
Plačilo z mobilnim telefonom je omogočeno pri operaterjih Telekom, A1, Telemach, T2 in Bob. Po izvedenem plačilu boste prejeli aktivacijsko kodo, ki jo vpišete v polje spodaj ali na prijavni strani. Nakup je enkraten in ga ne bomo samodejno obnavljali.
Powered by 4EGI
Že imate aktivacijsko SMS kodo?
Vpišite SMS kodo, ki ste jo prejeli po izvedenem plačilu. Po uspešnem vpisu, osvežite stran in uživajte v branju.
Sklenite naročnino na digitalne vsebine Primorskih novic.
Naročnino lahko kadarkoli prekinete.
- Vsakodnevni dostop do zanimivih zgodb iz lokalnega in nacionalnega okolja.
- Podpora visokokakovostnemu novinarstvu.
- Dostopajte do vseh vsebin, kjerkoli in kadarkoli.