Za daljše izlete ali skok v mesto
Forza 750 predstavlja vrh ponudbe Hondinih skuterjev, s katerim se brez težav odpravimo na daljše potovanje.

Honda NSS750 forza predstavlja vrh ponudbe maksi skuterjev pri tej znamki, zato ta išče kupce, ki letno prevozijo več tisoč kilometrov na dveh kolesih.
Peter PirkovičPo nekaj letih so pri Hondi ocenili, da je potrebno največji skuter posodobiti s številnimi uporabnimi rešitvami, k temu pa sodi tudi nekaj oblikovne prevetritve. In tako je modelsko leto 2025 prineslo kar nekaj opaznih sprememb. Spremenile so se oblikovne poteze na sprednjem delu, kjer zdaj kraljuje dvojni LED žaromet z novim LED dnevnim podpisom, v tega pa so dodatno integrirali tudi smernike. Preoblikovali so 17-palčna sprednja in 15-palčna zadnja platišča, mu namestili električno nastavljiv nov vetrobran, uredili nekoliko več prostora za noge, zamenjali sedež, ki je zdaj še za odtenek širši in mehkejši, vsaka taka vmesna prenova pa kakopak prinaša tudi nove barvne možnosti. Testni model je bil odet v novo črno barvo, med novimi barvami pa je še pepelno siva.
Potovalno naravnan
Položaj sedeža je nizek, le 79 centimetrov je od tal, a pri Hondi ga po potrebi še za dodatnih šest centimetrov znižajo. Dobra plat upravljanja je prostoročni zagon. Dovolj je, da imam ključ v žepu in da obrnem vrtljivo stikalo, pospravim bočno tačko in zaženem 745-kubični dvovaljnik s 43 kilovati moči in 69 Nm navora, ki je povezan z znanim DCT menjalnikom. Prvih nekaj kilometrov pustim, da sam prestavlja navzdol ali navzgor. Moram priznati, da to počne skorajda tako, kot bi počel sam. Na levi strani krmila imam postavljena tudi stikala na ročno pretikanje - s kazalcem navzgor, s palcem navzdol. Na krmilu pa ni stikala, s katerim bi lahko nastavljal višino vetrobrana. Vsakič znova moram s stikalom vstopati v enega od menijev na osrednjem digitalnem zaslonu, kar lahko med vožnjo postane malenkost nevarno in zamudno početje.
Ob konkretnem navijanju plina dvovaljnik zvezno pospešuje, prestavljanje ne povzroča izgub in tako na avtocesti zelo hitro dosežem potovalno hitrost 130 km/h.
Ob konkretnem navijanju plina dvovaljnik zvezno pospešuje, prestavljanje ne povzroča izgub in tako na avtocesti zelo hitro dosežem potovalno hitrost 130 km/h. Nato vključim delovanje serijsko vgrajenega tempomata in zgolj nadzorujem vožnjo. Gre tudi hitreje, a pri tem bo trpela poraba, vožnja pa ne bo več tako zelo gladka. Pri celotni predstavi svoje doda še Akrapovičev izpušni lonec iz titana, ki je od tovarniškega nekoliko lažji. Med vožnjo lahko izbiram tudi med štirimi režimi vožnje - dežni, standardni in športni. Na voljo je tudi četrti, individualen, kjer si uporabnik sam nastavlja določene parametre, kot so podajanje moči agregata, zaviranje agregata, delovanje sistema proti zdrsu zadnjega kolesa in delovanje DCT menjalnika.
Nekaj več kot 230 kilogramov težak NSS750 Forza na sto kilometrov, brez pretiravanja in z uglajeno vožnjo, potroši dobre štiri litre bencina. Prvič sem se na bencinskem servisu ustavil po 320 prevoženih kilometrih (posoda za gorivo zmore zadržati 13 litrov). Hondin maksi skuter ni ustvarjen le za potovanja po avtocesti, pač pa je izredno natančen in vodljiv tudi na zavitih cestah, kjer za dober oprijem skrbijo Bridgestonove Battlax gume. Hvalim tudi učinkovit zavorni sistem.
Z vidika uporabnosti ima največja forza številne zanimive rešitve. Tokrat so testnemu skuterju dodali pameten sredinski 50-litrski kovček, ki ga lahko obtežimo s šest kilogrami in do svojih stvari dostopamo brez uporabe ključa.
Ima veliko opreme in tudi svojo ceno
Z vidika uporabnosti ima največja forza številne zanimive rešitve. Tokrat so testnemu skuterju dodali pameten sredinski 50-litrski kovček, ki ga lahko obtežimo s šest kilogrami in do svojih stvari dostopamo brez uporabe ključa. Da daljša potovanja ne bi bila stresna za nežnejši spol kot sopotnico, ki je izpostavljala udobje sedeža, so tega opremili še s stranskima kovčkoma, opremljena s klasično ključavnico - levo 26 litrov, desno 33 litrov. A z odlagalnim prostorom še nismo zaključili. Namreč, pod dvižnim sedežem, ki ga odpiramo s pritiskom na gumb, lahko brez težav pospravimo čelado in še ostane prostora za nekaj drobnarij, obenem pa je v tem delu tudi USB vtičnica za polnjenje telefonov ali prenosnih naprav. Dodaten predal za telefon ali denarnico je še v delu pod krmilom, velikokrat pa nam je prav prišlo tudi sredinsko stojalo. Ker je NSS750 Forza pravzaprav vrh ponudbe maksi skuterjev, je temu primerna tudi cena. Osnova se začne pri 12.390 evrov, a v primeru testnega skuterja se končna cena še nekoliko poviša.