Volkswagen ID.every1: še dolgi dve leti do serijske proizvodnje
Na kratko, avto, ki prihaja leta 2027, je manjši od ID.2 all, a večji od nekdanjega modela UP, imel bo do 250 kilometrov dosega in bo stal 20 tisočakov.

ID1 bo zamenjal v segmentu A že ugašeni Up in njegovo električno različico e-Up. Volkswagen je zanj omenil ceno okrog 20.000 evrov, kar je sicer malce več kot so sprva napovedovali - da ne bo presegel dvajsetice. Z ID1 bo neposredno napadel konkurente Dacio sprint in novega twinga. Novinec je precej bolj zaobljen in igriv, ni preobremenjen z zunanjimi dodatki, enostavne sprednje luči pa spominjajo na oči, vse skupaj pa na nasmešek in prijazen obraz malega avtomobila. Na strani so opazni poudarjeni kolesni loki, potopne kljuke na vratih in majhne zadnje luči na zadku. V dolžino avto meri 3,88 metra in je ta hip najmanjši Volkswagen (večji ID.2 bo imel okoli 4,05 metra). Volkswagen obljublja, da bo dovolj prostora za štiri potnike in še vedno bo zadaj za 305 litrov prtljažnika, kar je le malo manj od Pola (355 litrov) - zahvala gre izdatni širini vozila - 1,82 metra in da je pogon na sprednji kolesi.
Skupaj z večjim ID2 bo avto del novega Volkswagnovega segmenta electric urban car family s poudarkom na sprednji pogon (aktualni ID imajo osnovni pogon zadaj). ID.every1 ima 70-kilovatni elektromotor, končna hitrost je 130 km/h, obljubljajo pa najmanj 250 kilometrov dosega. Za primerjavo, nekdanji e-Up je dosegel 260 kilometrov. Notranjost je minimalistična. Volan je skoraj pravokoten, sredinska prečka pa je posejana z gumbi. Za volanom je ozek zaslon za merilnike, osrednji infozabavni sistem z zaslonom pa sedi na sredini. Dobra novica - upravljanje klimatske naprave je pod njim na ločenih gumbih. VW je razvil sistem, ki omogoča sovozniku priklop tablice ali police, ki lahko služi kot miza. Na sredi med sedeži je izdatno naslonjalo za roko, ki je vzdolžno pomično.