Več poudarka na udobju in varnosti

Zanimivosti
, posodobljeno:

Slovenski trgovci za vozila Hyundai so pred kratkim prejeli prve prenovljene primerke modela i10, katerega cena se začne pod 14 tisočaki. V prvi vrsti prinaša izboljšan multimedijski vmesnik in večji nabor varnostnih dodatkov.

Prvi primerki Hyundaijevega malčka so že na ogled pri trgovcih po 
Sloveniji.
Prvi primerki Hyundaijevega malčka so že na ogled pri trgovcih po Sloveniji.

Najprej velja omeniti, da so se Hyundaijevi mojstri posvetili nekaterim izboljšavam na zunanjem videzu. Gre pravzaprav za kozmetične popravke v stilu nove maske, nove grafike LED dnevnih luči in na zadnjih lučeh (ponazarjajo obliko črke H), na voljo je nekaj novih barv zunanjosti, v ponudbi pa je tudi set novih 15- in 16-palčnih platišč.

Del prodajne ponudbe ostaja i10 N Line, ki je četrti Hyundaijev model s pridihom športnosti navdahnjene po visokozmogljivih modelih N. Ta se ponaša s še več ekskluzivnimi dodatki, med katere sodijo značka N Line, napis i10 v rdeči barvi ter rdeči obrobi prednjega odbijača in difuzorja. Kupci lahko izbirajo med šestimi barvami karoserije, tekom leta jih bo osem, ki jih je moč kombinirati s črno streho.

Motorna paleta ostaja ista

Nekaj opaznih sprememb je tudi v potniški kabini. Izpostavljajo številne kakovostnejše materiale, nove vzorce na sedežih, novo ambientalno modro barvo, daleč največja sprememba pa je v voznikovem delovnem okolju. Namreč, i10 je lahko opremljen s 4,2-palčnimi digitalnimi merilniki in osrednjim 8-palčnim zaslonom na dotik, ki je med največjimi v svojem segmentu. Hkrati ima ta vgrajeno tehnologijo brezžičnega povezovanja pametnih telefonov (apple car play in android auto) in več USB-C priključkov za polnjenje telefonov.

Na področju aktivne varnosti so obogatili število sistemov, ki so pod okriljem Hyundai smart sense. Na seznamu so med drugim sistem za preprečevanje trkov, ki zaznava tudi kolesarje, sistem za ohranjanje vozila na voznem pasu, opozorilnik za zadnje sedeže, kjer bi po zaključeni vožnji lahko ostali otroci.

Kar se tiče motorizacije, ni sprememb. Na seznamu sta klasična litrski in 1,25-litrski bencinski motor z 49 in 61 kilovati, za malce več dinamike pa je v ceniku še litrski turbo trivaljnik s 74 kilovati moči. Vsi trije so v osnovi povezani s 5-stopenjskim ročnim menjalnikom, možna pa je kombinacija z robotiziranim menjalnikom.

Vstopna cena za Hyundaijevega malčka znaša slabih 14 tisočakov, medtem ko je doplačilo za N-Line izvedbo 750 evrov.