Trije bratje združeni pod oznako N
Korejski proizvajalec je eden redkih, ki vztraja v razredu športnikov tudi zaradi močnega udejstvovanja v športnih tekmovanjih. In ravno takšni dogodki na najvišjem nivoju, kot je na primer reli za svetovno prvenstvo, posledično omogočajo zelo dobro promocijo izdelkom za širši krog uporabnikov.

Serija N pomeni bolj športen videz in povsem drugačno vozniško dinamiko. Z izvedbo N so že znani modeli dobili različico, ki bo na kožo pisana ljubiteljskim dirkačem, saj so nekatere funkcije dejansko namenjene vožnji na dirkališču, še vedno pa avto opravlja svojo nalogo zanesljivega vozila za vsakdanje življenje.
Najnovejša pridobitev v ponudbi je mali naviti Hyundai i20 N, ki je nastal po navdihu modela dirkalnika, s katerim tovarniško moštvo na relijih za svetovno prvenstvo beleži zelo dobre rezultate. Korenine, ki izvirajo iz motošporta, razkriva že zunanjost s športnim oblikovanjem, ki pa nima le estetske funkcije, pač pa zagotavlja ustrezno aerodinamiko in podpira njegove športne vozne lastnosti. Ima namreč zadnji spojler, športne pragove ,veliko odprtino za zrak v sprednjem odbijaču, posebno masko hladilnika z logotipom N ter zadnji odbijač z vgrajenim difuzorjem.
Na voljo je sedem različnih barv karoserije, med njimi je tudi modra performance blue, ki je značilna za serijo N. Športni videz in občutek se nadaljujeta v notranjosti, kjer najdemo športni volanski obroč in prestavno ročico, pa tudi športna prednja sedeža z integriranima vzglavnikoma ter aluminijaste stopalke. Za pogon skrbi 1,6 litrskim turbobencinski T-GDI s 150 kW moči in 275 Nm navora, ki je povezan s šeststopenjskim ročnim menjalnikom.
Najbolj vroč med trojico je najmanjši i20 N z začetno ceno nekaj manj kot 23 tisočakov. (Foto: Urša Prosenjak)
Ponaša se z optimalnim razmerjem med močjo in težo (126 kW na tono), kar mu zagotavlja dobro vodljivost. Vsebuje tudi različne tehnologije za še več vozniških užitkov, med drugim funkciji bliskovito speljevanje z mesta in sistem, ki samodejno dodaja plin pri prestavljanju v nižje prestave.
Enega že poznamo, drugi je novinec
Športne stilske preobrazbe je bil z inkarnacijo N deležen tudi i30. Prednji odbijač deluje agresivnejše, dopolnjuje pa ga nova oblika kaskadne maske. LED-žarometi z dnevnimi lučmi v obliki črke V in črnim okvirjem poskrbijo za še bolj definiran videz, ki ga zaokroža zadnji spojler črne barve visokega sijaja.
Pod pokrovom se skriva štirivaljni dvolitrskim turbo motor T-GDI z izhodno močjo 206 kW, povezan z osemstopenjskim robotiziranim dvosklopčnim menjalnikom, ki prinaša nove in zmogljive funkcije N za še bolj športno izkušnjo. Trojico Hyundaievih športnikov zaokroža kona N, ki ima pod pokrovom enak pogonski sklop kot i30 N, kar ji omogoča izboljšano zmogljivost, že na pogled pa to razkriva tudi njen videz z novo sprednjo masko, strešnim spojlerjem in odbijači v barvi karoserije, zaradi česar je videti bližje tlom. Vsi trije novinci so od konca preteklega meseca že naprodaj pri vseh trgovcih Hyundai v Sloveniji. Za najmanjšega Hyundai i20 N je potrebno odšteti 22.900 evrov, cena i30 N se začenja pri 28.490, kona N pa je s ceno 37.900 evrov najdražja med njimi.