Standard je standard

Zanimivosti
, posodobljeno:

Druga generacija izjemno priljubljenega športnega terenca prinaša boljše vozne lastnosti, več udobja in nove tehnologije. A pogrešamo malce več dobrodušnosti pri dodatni opremi, saj je konkurenca v tem boljša.

Novi q5 je dobra nadgradnja starega.
Novi q5 je dobra nadgradnja starega.

Na prvi pogled nismo dobili vtisa, da gre za novo generacijo modela. Oblikovalci niso bistveno posegli v centimetre in linije uspešnega predhodnika. Prednji del povzema samozavesten pogled večjega Q7. Zadaj izstopajo velika električno pomična prtljažna vrata, ki zaobjamejo oba zadnja stebrička.

Užitek v vožnji

Piko na i vodljivosti in zelo dobri legi ter seveda zanesljivemu oprijemu doda še novi štirikolesni pogon z oznako ultra quattro, ki je tako pameten, da zna predvideti kdaj, v kakšni količini in kako hitro bo treba med osi deliti navor. Q5 je eden redkih asfaltnih terencev, ki se ne ustraši blata, snega in grobih kolovozov.

Če Q5 ni opremljen z najnovejšo digitalno ploščo, v notranjosti ne daje vtisa napredne digitalizacije. Kljub temu da center komunikacije z vozilom in svetom predstavlja MMI centralni terminal z nekoliko odzivnejšim 8,3-palčnim zaslonom na dotik, ki pa se ne odziva na dotik, grafično ni dorasel najboljšim sistemom v segmentu.

Na cesti je Q5 prepričljiv, na ceniku pa precej manj. Kdor želi napredno tehnologijo in opremo visokega razreda, ima na voljo vse, bo pa moral za to globoko seči v žep.

Komu je namenjen?

Vsem, ki iščejo ugled, udobje in visoko ceno rabljenega vozila in so za dodatno opremo pripravljeni seči globoko v žep. Če so že nekako uspeli priti do denarja za tako drag avtomobil, se bodo uspeli izpogajati še za kak dodatek, ki je pri konkurenci del standardne opreme.

Znotraj je vse na svojem mestu, preseneča pa skromnost pri 
določeni opremi.
Znotraj je vse na svojem mestu, preseneča pa skromnost pri določeni opremi.
Standard je standard