Skoraj petmetrski električni potovalnik
Nemci so zadnji dve leti intenzivno razvijali novega člana družine ID in ga na prvo premiero poslali na Kitajsko.

ID.7 je tudi največji električni Volkswagen do zdaj, v dolžino meri 4,96 metra, medosna razdalja je 2,97 metra. Številke so primerljive z Mercedesom EQE, ki je le za odtenek večji. Brez ogledal je ID.7 širok 1,86 metra, količnik upora pa je samo 0,23, spet odvisno od opreme. Na voljo v dveh nivojih: Pro in Pro S. Obe različici imata 210-kilovatni motor, Pro ima baterijo s 77 kWh, ki obljublja doseg 615 kilometrov, Pro S pa 86 kWh, s katero bo šlo do 700 kilometrov. Na papirju, kakopak.
Zanimiv je tudi podatek o zmogljivostih polnjenja. Pri prvem je moč polnjenja do 150, pri drugem pa 200 kilovatov. V notranjosti je prikazovalnik na šipo z razširjeno resničnostjo, merilniki pred voznikom pa so spet poenostavljena in minimalizirana različica kot pri manjših modelih ID. Sistem za razširjeno resničnost deluje v različnih razdaljah, tako na primer je hitrost prikazana “bliže”, delovanje smernikov pa dlje, so pa seveda vse informacije prilagodljive po željah voznika.
Na sredinski konzoli je 15-palčni infozabavni vmesnik, osvetljeni gumbi na dotik pa omogočajo nastavljanje temperature v kabini in jakosti zvočnikov. SIstem Travel Assist vključuje prilagodljivi tempomat in pomoč pri menjavi pasov. Sistem sam zazna omejitve hitrosti in prilagodi hitrost avtomobila. Po besedah Volkswagna ima ID.7 najbolj napredno klimatsko napravo po Phaetonu. Reže imajo elektromotorčke, ki premikajo reže v vse smeri in tako razpršijo zrak po večjem delu kabine. Avto se odziva tudi na določene ukaze, kot je na primer "Zdravo, ID, zebe me v roke" in reže na volan usmerijo topel piš in vklopijo gretje volana. V angleščini ali enem od velikih jezikov, seveda. Kupci si lahko omislijo tudi napredne sedeže, ki imajo 14 možnih nastavitev.
Klimatski sistem sam prepoznava temperaturo in vlažnost in primerno greje ali ohlaja sedeže. Masažni sistem ima kar 10 blazin, premijski pa še dve dodatni. Opcijsko bo na voljo tudi panoramska streha s polimernimi kristali, ki spreminjajo propustnost. Za evropski trg bo ID.7 nastajal v tovarni v Emdenu v Nemčiji, proizvodnja pa se začne v drugi polovici leta. Cene še niso znane.