Še vedno udoben družinski avto

Po skoraj štirih letih od premiere se C4 in njegova podaljšana verzija C4X kupcem predstavljata v prenovljeni podobi. Od leta 2021 sta pri nas prepričala nekaj več kot 1200 kupcev, od teh pa si je skoraj petina omislila električno verzijo.

Zgledno osvežena se podajata v lov na nove kupce. Letos naj bi jih 
bilo pri nas okrog 350, od tega bo dobra desetina električnih. Foto: Peter Pirkovič
Zgledno osvežena se podajata v lov na nove kupce. Letos naj bi jih bilo pri nas okrog 350, od tega bo dobra desetina električnih. Foto: Peter Pirkovič

Časi se spreminjajo in povsem jasno je, da so načrti za baterijske različice obeh avtomobilov precej bolj previdno načrtovane. Čeprav so cene, z vključenimi popusti in subvencijo, precej poravnane, v primerjavi z hibridnimi motorji, je zanimanje kupcev še vedno močno ohlajeno. Zato bo večji del prodaje slonel na elektrificiranem bencinskem 1,2-litrskem trivaljniku, ki je na voljo v kombinaciji s samodejnim 6-stopenjskim menjalnikom. Skupna sistemska moč znaša 74 ali 100 kilovatov.

Zgolj za model C4 v ponudbi ostaja še klasični bencinski 1,2-litrski puretech motor s 96 kilovati moči in z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom, kar pomeni, da ročnega menjalnika pri obeh modelih pravzaprav ni več v ponudbi. Kot že omenjeno, sta C4 in C4X na voljo tudi s 100- in 115-kilovatnim električnim motorjem, ki imata vgrajeno 50 ali 54 kWh baterijo, kar jima bo omogočilo med 360 in 420 kilometri vožnje. Po novem imata oba električarja možnost koriščenja energije tudi za zunanje naprave (do 3,5 kW) preko posebnega adapterja.

Urejena potniška kabina

C4 in C4X bosta še naprej iskala tradicionalne kupce, ki iščejo primeren družinski avtomobil, cenijo mehko vzmetenje, veliko varnostnih sistemov ter udobno in praktično potniško kabino. Pri slednji so naredili pomemben korak naprej, saj imata oba, od drugega paketa naprej, po novem vgrajene nove Advanced Comfort sedeže, z veliko mero mehkobe in bočnega oprijema pri sprednjih dveh. Dodatno so Citroenovi inženirji preuredili še voznikovo delovno okolje, saj so mu vgradili nov 7-palčni zaslon za prikaz potovalnih podatkov, na vrhu sredinske konzole pa ima ta še osrednji 10-palčni zaslon s 3D povezljivo navigacijo, kjer se z dotikom upravlja vse sisteme infozabavnega vmesnika. So pa očitno pozabili izboljšati kakovost kamere oziroma slike, ki jo ta prenaša na zaslon.

Že za manj kot 21 tisočakov

Skladno s prenovo se je pomladil oziroma spremenil zunanji videz avtomobila, ki v prvi vrsti prinaša nov logotip avtomobilske znamke, prav tako pa ne gre spregledati novo podobo deljenih žarometov z LED tehniko osvetljevanja in osveženega odbijača. Pri modelu C4 so oblikovno preuredili tudi zadek, medtem ko je C4X obdržal bolj ali manj enake linije. Barvna paleta pri obeh obsega šest različnih barv in možnost dvobarvne kombinacije (črna streha), ima pa C4 po novem posebne barvne vstavke na spodnjem delu sprednjega odbijača. Dvonivojski prtljažnik pri C4 v osnovi meri 380 litrov in ga je možno povečati na 1250 litrov, medtem ko je pri C4X odlagalni prostor v zadnjem delu velik najmanj 510 litrov.

Prodajni načrt za letošnje leto obsega okrog 300 primerkov modela C4 in le dobrih 40 v korist podaljšanega C4X. Vstopna cena C4 z elektrificiranim trivaljnikom znaša 20.800 evrov (redna cena 23.500 evrov), medtem ko je enako opremljen električni e-C4 le 700 evrov dražji (z vključenim popustom in subvencijo). Najcenejši C4X pri nas po rednem ceniku stane 25.700 evrov.


Najbolj brano