Pravi začetek prodaje bo prihodnji mesec

Opel je v Slovenijo pripeljal prvih sedem primerkov popolnoma nove frontere, ki s soimenjakinjo iz preteklosti nima veliko skupnega.

Nekdanje znano Oplovo ime ima danes povsem novo vlogo. 
Frontera je postala kompaktni križanec. Foto: Opel
Nekdanje znano Oplovo ime ima danes povsem novo vlogo. Frontera je postala kompaktni križanec. Foto: Opel

Kompaktni križanec, zasnovan za preprostost in minimalizem, ohranja prepoznavno Oplovo identiteto, kamor med drugim spada tudi značilna maska Vizor. Dolg je 4,38 metra, kar pomeni, da dimenzijsko skoraj točno na sredini med večjim grandlandom in manjšo mokko. Po velikosti tako spada v vrh segmenta B in na dno segmenta C. Namenjena je predvsem družinam s številnimi obveznostmi, kar dokazuje tudi njena vsestranskost - je namreč najbolj kompakten model, ki omogoča konfiguracijo do sedem sedežev, prtljažnik, ki se ponaša z ravnim nakladalnim robom in nizkim pragom, pa je dovolj velik, da lahko vanj z boksom vred namestimo psa druge najpogostejše pasme v Sloveniji, labradorca.

Ekološka usmerjenost

Potniki bodo v njej našli Oplovo prepoznavno udobje sedenja, saj so sedeži zasnovani za daljša potovanja in nudijo dovolj udobja ter opore, da potniki na cilj prispejo spočiti. Prostora na zadnji klopi je veliko, dobra je tudi preglednost z zadnje klopi, kar potrjuje zavezanost Nemcev izdelati avto, ki bo ustrezal vsem družinskim članom. K temu spada tudi velik kot odpiranja zadnjih vrat. Potniška kabina deluje zračno, še bolj pa jo vizualno razširijo široki vodoravni okrasni elementi na armaturni plošči in vratih.

Vozniku in potnikom je na voljo značilni Oplov Pure Panel, povsem digitalna armaturna plošča z dvema 25,4-centimetrskima zaslonoma in multimedijskim informativno-razvedrilnim sistemom, ki omogoča hitro in enostavno povezljivost z mobilnim telefonom. Tega lahko polnimo brezžično ali pa s pomočjo več USB vhodov. Opel sicer tudi v notranjosti sledi svoji filozofiji minimalizma in zmanjšanja digitalnega stresa. Inovativna novost, ki jo lahko opazimo na sredinski konzoli, je prilagodljiv elastičen trak, s katerim lahko na sredinsko konzolo varno namestimo in shranimo večje predmete. Posebnost notranjosti je tudi njena ekološka usmerjenost. Materiali namreč ne vsebujejo kroma, niti snovi živalskega izvora, plastiko pa je nadomestil tekstil.

Na voljo tudi baterijska verzija

Na voljo so tri pogonske različice, dva blagohibridna pogona in povsem električni pogon. Blagohibridni pogon je sestavljen iz 1,2-litrskega bencinskega trivaljnika z močjo 81 kW in 21 kW elektromotorja. Kupci, ki jim je to premalo, se lahko odločijo za zmogljivejšo blagohibridno različico z močno 100 kW. Oba sta povezana s samodejnim dvosklopčnim menjalnikom, ročnega menjalnika ni v ponudbi.

Električna različica ima 83 kW elektromotor in LFP baterijo kapacitete 44 kWh in omogoča do 305 km dosega z enim polnjenjem. Cena hibridne različice se začenja pri 19.690 evrih s popustom 1300 evrov na financiranje, električna različica pa je natanko sedem tisočakov dražja. A če bodo ob njenem prihodu na trg kupcem še na voljo subvencije, ki za ta segment znašajo 7200 evrov, bo končna cena električne različice za 200 evrov nižja od hibridne in bo znašala 19.490 evrov.

Pričujoča sedmerica fronter bo v Sloveniji le v času Oplovih dni odprtih vrat, sicer pa bodo prvi avtomobili prispeli k nam v maju. Večje količine avtomobilov za stranke pričakujejo konec poletja, prodati pa jih nameravajo približno 50 na mesec, prodajni potencial pa je vsaj 500 na leto.


Najbolj brano