Poletje je pred vrati
V teh dneh, ko so se dnevne temperature gibale okrog dvajsetice, je bil končno čas, da letos na kratko sedemo v nabritega Minija JCW in odpremo platneno streho.

Pred dobrim letom dni smo na slovenske ceste pospremili novo generacijo Minija, ki se nam je najprej predstavil kot baterijski avtomobil, nato pa še izvedbi s klasičnim bencinskim trivaljnikom. Leto dni kasneje se ponudba bogati še z izvedbo kabriolet, ki ima nameščeno električno pomično platneno streho, ne pa tudi povsem identično obliko kot povsem novi Mini (F66 ali J01). Mini cabrio je bolj ali manj nekakšna prenova prejšnje generacije, ki so jo predstavili leta 2015. Zakaj je temu tako? Popoln prehod na novo platformo bi zahteval ogromne naložbe v razvoj in proizvodnjo, ker pa je Mini cabrio zelo nišen model, so vodilni raje izbrali stroškovno učinkovitejšo pot. Stari model so pomladili z elementi novega dizajna, mu namenili nekaj nove tehnike in ga spet postavili na cesto. Seveda se pri Miniju zavedajo, da zanimanje kupcev ne bo prav veliko, a so mnenja, da ta različica vendarle mora še nekaj časa ostati del ponudbe.
V ponudbi le bencinski motorji
Osvežena podoba vključuje nov sprednji in zadnji odbijač, okrogle LED žaromete in novo masko, medtem ko ima zadaj bolj zaobljene luči s spremenjeno grafiko. Opazne so spremembe oziroma prilagoditve tudi v potniški kabini, kjer ima glavno vlogo nov 9,4-palčni OLED zaslon, čeprav po drugi strani v njem ohranjajo klasično postavitev stikal zaradi starejše osnove. Opazno izboljšan je izbor materialov, zelo udobna pa sta tudi sprednja sedeža.
Mehanizem in struktura platnene strehe ostajata enaka. Z več plastmi zagotavlja precej dobro zvočno izolacijo, hkrati pa omogoča tudi, da se pri hitrosti do 30 km/h delno ali v celoti zloži v 18 sekundah. Ko je streha spuščena, vetrni usmerjevalnik izboljša pretok zraka mimo glav potnikov. Kabriolet ima v primerjavi s kombilimuzino dodatnih 40 kilogramov teže. Njegov prtljažni prostor meri 215 litrov, s spuščenim zgornjim delom pa se zmanjša na 160 litrov, kar je dovolj za nahrbtnik ali dva. Prtljažna vrata omogočajo do 80 kg obtežitve.
Minija cabrio je možno kombinirati le z dvolitrskim turbo bencinskim motorjem, ki razvija različne stopnje moči. V vstopnem modelu cooper C ta zmore 120 kW (163 KM), v izvedbi cooper S 150 kW (204 KM), v različici JCW pa je ta ista pogonska enota navita na 170 kW (231 KM). Vsi so povezani le s samodejnim menjalnikom z dvojno sklopko, ki prenaša moč na sprednji kolesi. Na cesti se JCW izvedba pelje zelo suvereno, a ta nikakor ni poceni. Takšen Mini Cabrio JCW pri nas stane krepkih 44.300 evrov.