Peugeot 308: Ostrejši videz in daljši doseg

Zanimivosti
, posodobljeno:

Peugeot 308 je bil že doslej prepoznaven po ostrih linijah, a s prenovo so Francozi naredili korak dlje. Električni e-308 pa prinaša tudi nekaj več dosega.

Prenovljena peugeot 308 in karavanska 308 SW bosta na voljo 
jeseni, cene pa še niso znane.
Prenovljena peugeot 308 in karavanska 308 SW bosta na voljo jeseni, cene pa še niso znane. Peugeot

Peugeot je razkril prenovljeni 308, ki ga je z novim obrazom nemogoče zamenjati za starejšega. Sprednji del je precej preoblikovan, z izrazitimi črnimi zračnimi odprtinami ob straneh, ki usmerjajo zrak proti kolesnim obokom in izboljšujejo aerodinamiko. Novost je tudi postavitev žarometov - običajne luči so zdaj tik nad odprtinami, medtem ko so zgornje luči namenjene izključno dnevni vožnji. Zadaj so spremembe precej manjše, a 308 ima zdaj diagonalne LED-trakove, ki so bili prej rezervirani za dražje izvedbe. V notranjosti ostaja znano okolje, osveženo z novimi 3D-grafikami v digitalnem merilniku, ki je del serijske opreme.

Od začetka leta 2024 je 308 na voljo z novo hibridno tehnologijo in posodobljenim priključnim hibridom, ki ponuja do 85 kilometrov električnega dosega. Ta ostaja enak, a povsem električni peugeot e-308 zdaj zmore več. Njegov doseg se je povečal s 416 na približno 450 kilometrov, kar prispeva večja baterija z neto kapaciteto 55,4 kWh (prej 50,8 kWh). To ni enak sklop kot pri že predstavljenem e-408, ki ima tudi precej več moči - e-308 razvija 115 kW (156 KM). Polnjenje je možno prek trifaznega 11-kilovatnega polnilnika ali na hitrih polnilnicah z močjo do 100 kW, kjer traja 32 minut za polnjenje od 20 do 80 odstotkov. Za tiste, ki imajo raje bencin, ostajata dve možnosti. Priključni hibrid z močjo 143 kW (195 KM) je opremljen s 7-stopenjskim dvosklopčnim menjalnikom, hibrid z močjo 107 kW (145 KM) pa s 6-stopenjskim.

Sprednji del je precej preoblikovan, z izrazitimi črnimi zračnimi odprtinami ob straneh, ki usmerjajo zrak proti kolesnim obokom in izboljšujejo aerodinamiko.