Peugeot 308: Ostrejši videz in daljši doseg
Peugeot 308 je bil že doslej prepoznaven po ostrih linijah, a s prenovo so Francozi naredili korak dlje. Električni e-308 pa prinaša tudi nekaj več dosega.
Peugeot je razkril prenovljeni 308, ki ga je z novim obrazom nemogoče zamenjati za starejšega. Sprednji del je precej preoblikovan, z izrazitimi črnimi zračnimi odprtinami ob straneh, ki usmerjajo zrak proti kolesnim obokom in izboljšujejo aerodinamiko. Novost je tudi postavitev žarometov - običajne luči so zdaj tik nad odprtinami, medtem ko so zgornje luči namenjene izključno dnevni vožnji. Zadaj so spremembe precej manjše, a 308 ima zdaj diagonalne LED-trakove, ki so bili prej rezervirani za dražje izvedbe. V notranjosti ostaja znano okolje, osveženo z novimi 3D-grafikami v digitalnem merilniku, ki je del serijske opreme.
Od začetka leta 2024 je 308 na voljo z novo hibridno tehnologijo in posodobljenim priključnim hibridom, ki ponuja do 85 kilometrov električnega dosega. Ta ostaja enak, a povsem električni peugeot e-308 zdaj zmore več. Njegov doseg se je povečal s 416 na približno 450 kilometrov, kar prispeva večja baterija z neto kapaciteto 55,4 kWh (prej 50,8 kWh). To ni enak sklop kot pri že predstavljenem e-408, ki ima tudi precej več moči - e-308 razvija 115 kW (156 KM). Polnjenje je možno prek trifaznega 11-kilovatnega polnilnika ali na hitrih polnilnicah z močjo do 100 kW, kjer traja 32 minut za polnjenje od 20 do 80 odstotkov. Za tiste, ki imajo raje bencin, ostajata dve možnosti. Priključni hibrid z močjo 143 kW (195 KM) je opremljen s 7-stopenjskim dvosklopčnim menjalnikom, hibrid z močjo 107 kW (145 KM) pa s 6-stopenjskim.
Sprednji del je precej preoblikovan, z izrazitimi črnimi zračnimi odprtinami ob straneh, ki usmerjajo zrak proti kolesnim obokom in izboljšujejo aerodinamiko.