Nova generacija uspešnice

Zanimivosti
, posodobljeno:

Volkswagen t-roc se še vedno prodaja zelo dobro, a je po osmih letih na trgu napočil čas za novo generacijo, ne pričakujte pa, da bo ta povsem spremenila pristop.

  Novi volkswagen t-roc bo pri prodajalcih še letos. Cene bodo 
razkrite tik pred uradnim prihodom na trg.
Novi volkswagen t-roc bo pri prodajalcih še letos. Cene bodo razkrite tik pred uradnim prihodom na trg.VW

T-roc je bil od začetka prava uspešnica. Lani je bil denimo še vedno med petimi najbolj prodajanimi v Evropi, zato ni presenetljivo, da se volkswagen pri novi generaciji ni odločil za kak radikalen preobrat. Nasprotno - novega t-roca je takoj mogoče prepoznati, čeprav ob natančnejšem pogledu opazimo kar nekaj sprememb. Kaj je torej novega? Začnimo pri sprednjem delu: ta je daljši kot prej, povezana žarometa pa nekoliko spominjata na ID.7. Gre torej očitno za volkswagnovo aktualno oblikovalsko šolo. Od strani je videz zelo znan, z značilnim “hokejskim” C stebričkom, ki ohranja prepoznavnost modela. Tudi zadaj je vse po trenutni volkswagnovi maniri; povezana zadnja svetila, med njima pa osvetljen logotip. Zadnje steklo je bolj položno kot prej, registrska tablica pa je zdaj nameščena nižje.

Daljši nos pomeni tudi večjo skupno dolžino: v dolžino meri 4,37 metra, kar je 12 centimetrov več kot prej. Medosna razdalja je zrasla le za tri centimetre (2,63 m), zato je večina pridobljenih centimetrov pri prtljažniku. Ta zdaj sprejme 465 litrov, kar je 20 litrov več kot prej.

Lani je bil t-roc še vedno med petimi najbolj prodajanimi v Evropi, zato ni presenetljivo, da se volkswagen pri novi generaciji ni odločil za kak radikalen preobrat.

Nova notranjost in elektrificirani motorji

Notranjost je precej bolj minimalistična in močno spominja na električne modele družine ID. Armaturna plošča je preprosto zasnovana, brez odvečnih okraskov. Na njej izstopa 12,9-palčni zaslon infozabavnega sistema, enak kot v golfu, in 10-palčni digitalni merilniki pred voznikom. Za upravljanje temperature so tu še vedno drsniki na dotik, ki so jih mnogi kritizirali, a jih volkswagen vseeno ohranja. So pa na volanu ponovno fizični gumbi, kar je jasen odziv na pripombe uporabnikov glede kapacitivnih tipk. Na sredinski konzoli najdemo še posebno “stekleno” vrtljivo stikalo, ki na videz deluje kot kontrolnik multimedije, a v resnici upravlja glasnost in ambientalno osvetlitev.

T-roc bo sprva na voljo kot blagi hibrid. Pod pokrovom bo imel 1.5 TSI motor s 48-voltnim zaganjalnikom-generatorjem in močjo 85 kW (116 KM) ter 220 Nm navora ali pa močnejšo različico s 110 kW (150 KM) in 250 Nm. Gre za znane pogonske enote iz volkswagnove skupine, ki so vedno povezane s sedemstopenjskim DSG-menjalnikom. Kasneje bodo sledile tudi hibridne različice s sto kW (136 KM) oziroma 125 kW (170 KM). Priključni hibrid za zdaj ni v načrtu, bo pa na voljo 2.0 TSI s štirikolesnim pogonom. Ročnih menjalnikov ne bo več, prav tako t-roc ne bo več na voljo z dizlom. Ljubitelje posebne različice kabriolet pa čaka razočaranje, saj naslednika ne bo dobila.