Musk za nov logotip Twitterja namesto ptička izbral X
Lastnik družbenega omrežja Twitter Elon Musk in njegova nova glavna izvršna direktorica Linda Yaccarino sta v nedeljo napovedala preimenovanje omrežja v X, nov logotip in preoblikovanje poslovnega modela. Nov logotip, velika črka X, je včeraj že povozil modrega ptička, ki je bil dolgoletni zaščitni znak tega družbenega omrežja.

SAN FRANCISCO > Elon Musk, ki je svojo profilno fotografijo že pred zamenjavo logotipa na spletnih straneh omrežja spremenil v bel simbol črke x na črni podlagi, je povedal, da so se odločili za minimalističen logotip po zgledu umetniškega sloga art deco. Del preobrazbe je tudi poimenovanje objave na omrežju kot x.
Nov logotip so na spletnih straneh omrežja prikazali včeraj okrog 11. ure po srednjeevropskem času. V naslovu URL spletne strani je medtem še vedno ime Twitter, prav tako je gumb za novo objavo še vedno poimenovan “tvitni”, kar nakazuje, da postopek preoblikovanja omrežja še poteka.
X kot aplikacija vsega
Musk, ki je Twitterjevo krovno družbo poimenoval X Corporation, je že pred časom napovedal, da je cilj njegovega prevzema Twitterja pospešitev ustvarjanja aplikacije X, ki naj bi bila “aplikacija vsega”. Ime se nanaša na podjetje X.com, ki ga je ustanovil leta 1999 in ki je postopoma preraslo v velikana plačilnih storitev PayPal. Aplikacija, ki jo načrtuje Musk, naj biše vedno delovala kot družbeno omrežje, ki pa bo vključevalo tudi mobilna plačila in pošiljanje sporočil.
Glavna izvršna direktorica Twitterja Linda Yaccarino je poudarila, da bo X naprednejši od katere koli podobne storitve doslej. “Z močjo umetne inteligence nas bo X povezal na načine, ki si jih šele začenjamo predstavljati,” je tvitnila v nedeljo. X je opredelila kot globalno interaktivno središče, osredotočeno na zvočne in video posnetke, sporočanje ter plačilne storitve.
Twitter, ki naj bi imel okoli 200 milijonov rednih uporabnikov, se že nekaj časa sooča s številnimi težavami, odkar je podjetje lani prevzel milijarder Musk in odpustil več tisoč zaposlenih. Musk, prav tako lastnik podjetij Tesla in SpaceX, je uporabnike Twitterja v minulih mesecih razburjal s številnimi spremembami, med drugim zaračunavanjem prej brezplačnih storitev. Muskove poteze so med drugim vodile v velik padec oglaševalskih prihodkov.
Družbeno omrežje Twitter je sicer nedavno dobilo neposrednega tekmeca. Ameriški spletni velikan Meta, pod okrilje katerega med drugim sodi Facebook, je namreč predstavil aplikacijo Threads. Aplikacija, ki še ni na voljo uporabnikom v EU, je postala najhitreje rastoča aplikacija, potem ko je v samo petih dneh zabeležila 100 milijonov uporabnikov. S tem je prehitela klepetalnega robota ChatGPT, ki je za dosego te številke potreboval dva meseca. Musk je Meti zaradi domnevne kraje intelektualne lastnine zagrozil s tožbo.