Mokka s športnimi geni

Zanimivosti
, posodobljeno:

Opel čez nekaj mesecev na ceste pošilja povsem novo različico mokke, ki so ji dodali oznako GSe. Električni pogon so vzeli s Stellantisovih polic.

Cene še niso delili s širšo javnostjo, a bo zagotovo višja od dobro 
opremljene mokke GS, ki pri nas stane 34.190 evrov.
Cene še niso delili s širšo javnostjo, a bo zagotovo višja od dobro opremljene mokke GS, ki pri nas stane 34.190 evrov.Opel

Z drugimi besedami, Oplovi inženirji so vanj vgradili znan pogonski sklop, ki so ga predhodno uporabili pri Alfi Romeu juniorju veloce in Abarthu 600e. Navdih za nastanek tega modela je bil tudi koncept mokka GSe rally, iz katerega so črpali nekatere tehnične rešitve. Za pogon torej skrbi električni motor z najvišjo moči 207 kilovatov in 345 Nm navora, s čimer mokka GSe lahko doseže najvišjo hitrost 200 km/h. Slednja je tovarniško omejena.

Odriv z mesta do 100 km/h opravi v 5,9 sekunde. Energijo črpa iz 54 kWh litij-ionske baterije, ki omogoča do 336 km dosega, medtem ko bo voznik lahko izbiral med tremi nastavitvami režima vožnje (Eco, Normal in Sport), kjer vsak po svoje prilagaja moč in odzivnost pogona. Za izboljšano vodljivost je podvozje nižje za 10 mm, izboljšano je vzmetenje, dodan pa je tudi Torsenov samozaporni diferencial.

Tehnične izboljšave vključujejo še intenzivnejši sistem za rekuperacijo energije, veliko dela pa so inženirji opravili na delovanju volanskega mehanizma in zavornega sistema. Oplovci poudarjajo, da vozilo tehta neka manj kot 1600 kilogramov, kar ugodno vpliva na vozniško suverenost v ovinkih. Seveda se mokka GSe od ostalih različic loči po športnih 20-palčnih platiščih, rumeno obarvanih zavornih čeljustih, novih sprednjih in zadnjih odbijačih ter GSe logotipih. Vozilo ima dodane tudi nekatere aerodinamične elemente, ki poudarjajo športni značaj.

Prva premiera za mokko GSe je načrtovana čez dober mesec, in sicer na salonu avtomobilov v Münchnu, prodajne aktivnosti v večini evropskih držav pa naj bi se začele proti koncu letošnjega leta.