Med polom in t-crossom so našli mesto za taiga

Zanimivosti
, posodobljeno:

Pri nemški znamki ponudbo najmanjših vozil tvorijo trije modeli. Polo kot osnova, stopničko višje je postavljen t-cross, zdaj pa je na trg vstopil še kupejevsko zašiljen taigo.

Najprej smo ga spoznali kot model nivus za južnoameriške trge, a 
kmalu je bilo jasno, da bo zanj zanimiva tudi Evropa.
Najprej smo ga spoznali kot model nivus za južnoameriške trge, a kmalu je bilo jasno, da bo zanj zanimiva tudi Evropa. Peter Pirkovič

Tega so v celoti razvijali Volkswagnovi mojstri v Braziliji, ki ga zdaj za evropske kupce sestavljajo v španski Pamploni, kjer čakalna doba trenutno znaša šest mesecev. A vendarle imajo Volkswagnovi slovenski trgovci nekaj primerkov že na svojih parkiriščih. Taigo oblikovno malenkostno odstopa od svojega brata, prav tako se opazijo tudi nekatere dimenzijske razlike. Namreč, novinec je s svojo dolžino 4,26 metra za 15 centimetrov daljši od brata t-crossa in za 26 centimetrov od Pola. To pomeni večji prtljažni prostor, ki v osnovi meri 440 litrov, s preklopom naslona zadnje klopi pa je tega možno povečati na nekaj več kot 1200 litrov. Kljub dejstvu, da se streha v zadnjem delu spušča, so uspeli ohraniti dovolj prostora za glave odraslih potnikov na zadnji klopi, prav tako bo dovolj prostora tudi za kolena potnikov. V delu voznikovega okolja je bolj ali manj vse znano. 8- ali 10,2-palčni merilniki so digitalizirani, osrednji zaslon na dotik pa je, odvisno od verzije, različnih velikosti. Osnovnih 6,5, 8 ali 9,2 palca. Tistih z najmanjšim zaslonom praktično ne bo pri nas, bo pa zato prevladoval 8-palčni zaslon (Radio 2 Discover), ki bo poleg standardnih sistemov imel prednastavitev za navigacijski sistem, tega pa si uporabnik ob doplačilu lahko aktivira tudi naknadno. Taigo omogoča izbiro steklenega panoramskega strešnega okna, a v tem primeru nima strešnih nosilcev, na voljo je zunanja nočna projekcija na vratih, možen je izbor 17-, 18- ali 19-palčnih platišč, medtem ko v tovarni lahko ustrežejo željam kupcev po dvobarvni zunanji kombinaciji.

Cenovno je postavljen nekje vmes

Kar se tiče motorizacije, v ponudbi so zgolj bencinski motorji. Litrski bencinski trivaljnik razvija 70 oziroma 81 kilovatov moči. Pri slednjem in pri 1,5-litrskemu 110-kilovatnemu motorji bo možna kombinacija 6-stopenjskega ročnega ali 7-stopenjskega DSG menjalnika, medtem ko bo najšibkejši opremljen le s petstopenjskim ročnim menjalnikom. Tako kot T-cross tudi taigo v ponudbi nima štirikolesnega pogona. Najzmogljivejši motor je rezerviran le za bogato odmerjen paket R-Line, ki je hkrati tudi najdražji. Takšen stane najmanj 22.470 evrov, medtem ko bo sredinsko uvrščen paket style le dobrih 400 evrov cenejši, a velja izpostaviti, da bo tudi ta kot R-Line opremljen z matričnimi LED žarometi in s svetlobnim LED pasom med žarometoma. Najcenejši taigo Life, ki med drugim že ima samodejno klimatsko napravo in kamero za vzvratno vožnjo, stane 19.461 evrov. In še to. Taigo je za tri tisočake dražji od pola in za okrog 1500 evrov cenejši od t-crossa.