Leapmotor: Zdaj na Kitajskem, prihodnje leto tudi v Sloveniji
Začetek avtomobilskega salona v kitajskem Guangzhouju je postregel s pomembno novostjo, ki prihodnje leto pripelje tudi na slovenske ceste.
Novi električni križanec bo prihodnje leto zapeljal tudi v Slovenijo, cena s subvencijo pa bi utegnila znašati okrog 18.000 evrov.
Foto: leapmotorČe smo pred dnevi objavili prve fotografije, lahko zdaj postrežemo tudi z nekaj oprijemljivimi informacijami. Mali električni križanec A10 naj bi bil predvsem odgovor na potrebe racionalnih kupcev, ki od električnega avtomobila pričakujejo kombinacijo dostopne cene, zanesljive tehnologije in praktičnega vsakdana.
Novinec temelji na novi globalni platformi A, ki mu med drugim omogoča vgradnjo vseh najaktualnejših sistemov, optimalno izrabo prostora, nižje težišče ter boljšo vozno dinamiko. V dolžino meri 4,2 metra, v širino 1,8 metra, v višino 1,6 metra, medtem ko medosna razdalja presega 2,6 metra. Po ustaljenem receptu tudi A10 ohranja prepoznavne oblikovne smernice znamke, a hkrati uvaja več izvirnih vizualnih rešitev - od pravokotnih zadnjih luči z LED podpisom v obliki nasmeška do tridelnih sprednjih žarometov in izrazitega pokrova motorja. Križanec ima obenem možnost izbire panoramske steklene strehe, 18-palčnih platišč, na voljo pa je paleta šestih barv karoserije.
Pri Leapmotorju so na predstavitvi izpostavili, da se A10 ponaša z izjemno izrabo notranjega prostora ter z dosegom do 500 kilometrov po kitajskem standardu CLTC, čeprav kapaciteta LFP baterije še ni uradno znana. Ta omogoča hitro polnjenje s 30 na 80 odstotkov v 16 minutah, kar zadošča za dodatnih 250 kilometrov vožnje. A10 na Kitajskem najbližjega tekmeca vidi v BYD modelu atto 2, pri čemer naj bi začetna cena ostala pod 100.000 kitajskimi juani, kar v naši valuti znaša nekaj več kot 12.000 evrov. Evropska cena zagotovo ne bo tako nizka. V preteklih dneh smo zapisali, da naj bi se ta gibala okrog 25.000 evrov, kar pomeni, da bi končna cena s subvencijo pri nas lahko znašala pod 18.000 evrov.