Japonska skromnost
Preprosti japonski malček voznika ne bo zbegal s preobilico tehnologije, svojo osnovno nalogo pa bo opravil povsem zanesljivo in varno. Mitsubishi space star se kupcem po osmih letih predstavlja v prenovljeni različici.

Novo podobo opazimo že ob pogledu na sprednji del, kjer je oblikovni jezik poskrbel za nov odbijač in masko z značilnimi zrcalnimi vstavki, podrobnosti mu dajejo pridih elegance, hkrati pa z enostavnimi linijami ohranja minimalističen slog.
Minimalizem se nadaljuje tudi v notranjosti. Sredinska konzola je nekoliko nižja, avto pa ima klasično ročno zavoro. Testni model se je ponašal z najvišjo ravnjo opreme intense + navi, kar sicer vseeno ni predstavljalo preobilja sodobne tehnologije, če izvzamemo sedempalčni multimedijski sistem, ki podpira napredno komunikacijo s telefonom. Zlasti nas je razveselil DAB sprejemnik, ki nam je omogočal poslušanje priljubljene radijske postaje tudi v odročnih predelih.
Tehnični podatki
Dimenzije (D/Š/V): 3845 mm, 1665 mm, 1505 mm
Motor: 1,2-litrski trivaljni bencinski motor 59 kW (80 KM)
Navor: 106 Nm pri 4000 vrtljajih
Gume: 165/65/R15
Posoda za gorivo: 35 litrov
Cena: 14.690 evrov
Za udobje med vožnjo skrbijo ogrevani sedeži, ki nudijo nekoliko višje sedenje. Čeprav je registriran za pet oseb, pa se relativno udobno peljejo štirje potniki z voznikom vred.
Malček z nizko porabo goriva
Varnostna oprema ne ponuja presežkov. Vozniku je na voljo aktivna pomoč pri speljevanju v klanec, japonski malček pa se lahko pohvali z dobro vidljivostjo ponoči, ki jo zagotavljata učinkovita LED žarometa. Žal pogrešamo sodobne asistenčne sisteme, ki so v zadnjem času postali že nujen standard, vendar pa jih proizvajalec obljublja v drugi polovici letošnjega leta.
Čeprav space star zmore tudi daljše poti, pa ne more skriti svojega značaja majhnega mestnega avta, ki je v osnovi namenjen manj zahtevnim voznikom za vsakodnevne opravke. To potrjujeta dve njegovi karakteristiki: velikost prtljažnika in velikost rezervoarja za gorivo.
Ob pogledu v prtljažnik smo prvič presenečeni zaradi majhnosti, drugo - prijetnejše - presenečenje pa doživimo, ko prtljažnik raziščemo in pod snemljivim dnom najdemo dodatni predal s tremi prekati za lažje organiziranje tovora in prtljage. Seveda ga lahko odstranimo in s tem znatno povečamo prostornino, kar omogoči tudi daljše potovanje. V tem primeru bo prišla do izraza druga izmed prej omenjenih značilnosti: v posodo za gorivo lahko natočimo le 35 litrov, kar pomeni nekoliko skrbnejše načrtovanje poti z dovolj pogostimi obiski bencinskih črpalk. Toliko bolj, če bomo za potovanje izbrali avtocesto, saj je 1,2-litrski trivaljnik z 59 kilovati moči in 106 Nm navora s petstopenjskim ročnim menjalnikom povsem kompetenten pri višjih hitrostih, pa tudi nekoliko bolj žejen kot pri umirjeni vožnji. Če se je med mestno in primestno vožnjo poraba gibala okoli petih litrov, se je na avtocesti povzpela tudi na 6,5 litra. Kar ni idealno, ampak je še vedno znosno.
Avto za nezahtevne voznike
Mestna mobilnost je še vedno njegov glavni atribut. Sicer ni bilo kamere za pomoč pri parkiranju, a je zaradi dobre preglednosti niti nismo pogrešali. Pri medmestni vožnji smo opažali nekoliko več nagibanja v ovinkih, čeprav je bila lega na cesti še vedno povsem solidna, le neravnine so se malce bolj občutile, kot bi si želeli.
Mitsubishi space star je solidna izbira za nezahtevnega voznika, ki bodisi nabira svoje prve kilometre ali pa je svoje cestne podvige že pustil za sabo in potrebuje zanesljivo prevozno sredstvo, ki ga bo prepeljalo od točke A do točke B. Prav tako je za obe skupini voznikov primeren tudi zaradi cenovne dostopnosti, kupci pa ga izberejo tudi kot drugi avto v družini. Cena testnega vozila bi brez popustov znašala 14.690 evrov, s popusti pa se je znižala na 12.690 evrov. Kupec se lahko za doplačilo odloči še za dodatne opcije, kot so parkirni senzorji, kamera za vzvratno vožnjo in samodejni menjalnik.