Hibridni pogon prinaša nižjo porabo
Bigster je trenutno največja Dacia v ponudbi, ki se s svojimi proporci in tehniko z lahkoto uvrsti v ožji izbor prvega avtomobila v družinski floti.
Bigster je trenutno največji model nizkocenovne romunske znamke, ki pa vseeno dosega razmeroma visoko končno ceno.
Foto: Peter PirkovičIzdelan na koncernski platformi CMF-B v dolžino meri 4,57 metra, kar je dobrih 16 centimetrov več od dusterja, po katerem je prevzel številne oblikovne linije. Pravzaprav sta si do B stebrička tako rekoč na las podobna, le da bigster po dimenzijski plati rahlo odstopa. Tudi zadek je tako rekoč enak. Za skoraj pet centimetrov daljša razdalja med sprednjo in zadnjo osjo posledično prinaša še nekaj več prostora na zadnji klopi (24 centimetrov prostora za kolena) in kakopak tudi v prtljažniku.
Si želite prebrati celoten članek?
Hiter nakup z mobilnim telefonom - Dnevni dostop 1,99 EUR
Za nakup dnevnega dostopa do vseh spletnih vsebin pošljite SMS s ključno besedo PN1 na številko 4246.
Plačilo z mobilnim telefonom je omogočeno pri operaterjih Telekom, A1, Telemach, T2 in Bob. Po izvedenem plačilu boste prejeli aktivacijsko kodo, ki jo vpišete v polje spodaj ali na prijavni strani. Nakup je enkraten in ga ne bomo samodejno obnavljali.
Powered by 4EGI
Že imate aktivacijsko SMS kodo?
Vpišite SMS kodo, ki ste jo prejeli po izvedenem plačilu. Po uspešnem vpisu, osvežite stran in uživajte v branju.
Sklenite naročnino na digitalne vsebine Primorskih novic.
Naročnino lahko kadarkoli prekinete.
- Vsakodnevni dostop do zanimivih zgodb iz lokalnega in nacionalnega okolja.
- Podpora visokokakovostnemu novinarstvu.
- Dostopajte do vseh vsebin, kjerkoli in kadarkoli.