Enake dimenzije, izboljšan karakter
Na slovenski trg je zapeljala nova generacija nekdaj priljubljenega evoqua, ki je do zdaj našel več kot 700.000 kupcev po vsem svetu. Druga generacija prinaša izpiljeno obliko, izboljšane terenske vozne lastnosti in paket kamer, ki vozniku pokaže sliko dogajanja pod avtomobilom.

Letošnji prodajni načrt predvideva prodajo 125 primerkov, prihodnje leto pa bi bil lahko izkupiček še nekoliko boljši.
Peter PirkovičOblikovno je novi evoque zelo blizu brata velarja, saj je med drugim po njem povzel skrite vratne kljuke, nova arhitektura premium traverse pa je poskrbela za nekaj prihranka na teži in za dva centimetra daljšo medosno razdaljo, kar se odraža v obliki večjega prostora in prtljažnika. Slednji v osnovi meri 591 litrov in ga je možno povečati na 1383 litrov, s preklopom zadnje klopi v razmerju 40:20:40.
Notranjost je povsem v znanem slogu Land Roverjevega aktualnega oblikovanja. Sredinsko konzolo zasedata dva zaslona na dotik, kjer je možno upravljati večino sistemov, spremenjen je volan, analogne merilnike pa je zamenjala digitalna predstava. Prvih nekaj prevoženih kilometrov na dolenjskih cestah daje vedeti, da so razvojniki veliko dela opravili pri zvočni izolaciji potniške kabine, izbiri kakovostnih materialov, v tovarni pa so se precej potrudili tudi pri končni izdelavi.
Za lahkotno manevriranje na mestu je evoque opremljen s kopico kamer, tako da voznik lahko izbira, iz katerega kota bo preverjal okolico avtomobila. Izpostaviti velja prenos slike tudi na notranjem vzvratnem ogledalu, hkrati pa kot prvi na svetu ponujajo sistem ground view, ki prikazuje neposredno dogajanje pred vozilom, z učinkom “odstranjenega” pokrova motorja. Gre za zanimiv pripomoček pri parkiranju v tesne prostore ali pri izogibanju visokim pločnikom oziroma za vožnjo po zahtevnem terenu.
Evoque, čeprav ga primarno uvrščamo med cestne terence, nima težav z vožnjo po terenu. Odmik karoserije od tal znaša 21,2 centimetra, spopade pa se tudi z 60-centimetrskim brodenjem v vodi, ko je to res nujno. Kupcem bo na voljo z znanimi štirivaljnimi motorji. S pogonom na sprednja kolesa in v kombinaciji z ročnim menjalnikom bo možno izbirati zgolj 110-kilovatni dizelski motor. Ta bo na voljo tudi s pogonom na vsa štiri kolesa in z devetstopenjskim samodejnim menjalnikom. Nadgradnjo osnovnega dizla bosta predstavljali 132 in 176-kilovatni različici, pri bencinskih motorjih pa bo kot osnova na voljo dvolitrski štirivaljnik z močjo 147, 183 ali 221 kilovatov.
V vsakem primeru so ti opremljeni z devetstopenjsko avtomatiko in štirikolesnim pogonom, tako tem kot dizlom pa so vgradili mehki hibridni 48-voltni sistem. Čez nekaj mesecev bodo ponudbo dopolnili še s priključnim hibridom, ki bo kombinacija trivaljnega bencinskega motorja in elektromotorja.
Slovenski trg bo letos k skupni prodajni številki prispeval vsaj 125 dobro opremljenih in večinoma dizelsko gnanih primerkov. V novi obleki bo najnovejši Land Roverjev predstavnik pri nas na voljo v treh paketih opreme, ki jih bo možno dodatno nadgrajevati, s tem pa se bo ustrezno povečevala tudi cena. Ta se začne pri 41.342 evrih, vmes je zares veliko prostora za želje kupcev, najvišja redna cena pa se ustavi pri 73.194 evrih za različico first edition.