Družine ga še vedno obožujejo

Zanimivosti
, posodobljeno:

Po spomladanskem prihodu nove generacije golfa se nekaj mesecev kasneje ponudbi pridružuje še karavanska izvedba, ki bo na leto prepričala približno 700 kupcev. A ta bo še bolj zanimiva, saj bo na voljo v strupeni R in terenski alltrack verziji.

V prvi vrsti bo golf variant prepričal z velikim 611-litrskim 
prtljažnikom, šele nato prihaja na vrsto  pestra motorna ponudba. 
Na voljo so bencinski, dizelski in plinsko gnan motor.
V prvi vrsti bo golf variant prepričal z velikim 611-litrskim prtljažnikom, šele nato prihaja na vrsto pestra motorna ponudba. Na voljo so bencinski, dizelski in plinsko gnan motor. Volkswagen

Golf variant se je v ponudbo uvrstil šele leta 1992 in od takrat je stalni član družine, Nemci pa še danes ohranjajo to tradicijo. Tudi v golfovi osmi generaciji. Najprej nekaj dimenzijskih številk. Do stebrička B je vse na las identično kombilimuzinski izvedbi, nato pa se zgodijo spremembe, ki vplivajo na obliko in prostornost. 4,63 metra dolg variant je za 35 centimetrov daljši od kombilimuzine, za 67 milimetrov je daljša medosna razdalja, vse to pa se kaže v prostornem tovornem delu.

Prtljažnik meri osnovnih 611 litrov oziroma 1642 litrov, ko je naslon (60:40) v preklopljenem položaju, nakladalna ravna površina pa se dodatno poveča vse do sprednjih sedežev. Po novem bodo prtljažna vrata za doplačilo elektrificirana, odpiranje pa ob zamahu stopala pod odbijačem samodejno.

Od 110 do 320 konjev

S prihodom karavanske izvedbe se v ponudbo uvršča tudi različica alltrack, z nekaj znane terenske šminke in s štirikolesnim pogonom ter DSG menjalnikom, kupci pa bodo zanj lahko izbrali dvolitrski TDI s 147 kilovati ali dvolitrski bencinski turbo stroj s 140 kilovati moči (ta še ni na ceniku).

V ostali motorni ponudbi so še litrski in 1,5-litrski TSI z 81, 96in 110 kilovati moči (tudi elektrificirane izvedbe z 48-voltno tehnologijo eTSI), pri dizlih pa vse temelji na izboljšanem dvolitrskem TDI motorju (85 in 110 kW). Golf variant bo na voljo tudi z 1,5-litrski TGI motorjem s pogonom na zemeljski plin, češnjo na vrhu torte pa bo predstavljala športna verzija R z dvolitrskim TSI motorjem z 235 kilovati in s štirikolesnim pogonom.

Serijski LED žarometi

Pri Volkswagnu izpostavljajo, da je golf variant na voljo s povsem digitaliziranim delovnim okoljem, kar pomeni dva zaslona, ki vozniku prenašata vso najpomembnejšo potovalno vsebino. Niso pozabili dodati, da je ročico samodejnega menjalnika zamenjal poseben selektor, da je golf opremljen s Car2X tehnologijo (možnost sprejemanja in oddajanja informacij v radiju do 800 metrov), da ima v osnovni opremi LED žaromete in za doplačilo tudi matrične LED žaromete in da je opremljen z najaktualnejšimi varnostnimi asistencami (sistem za samodejno zaviranje v sili, pomoč pri parkiranju, opozorilo za utrujenost, radarski tempomat, kamera za vzvratno vožnjo ...).

Začetna cena golfa variant znaša 21.380 evrov in je za dobrega tisočaka višja od petvratnega klasičnega modela, a zanimanje zanj bo šele pri paketu life, kar pomeni 24 tisočakov in več. Paket R-line je ocenjen na vsaj 26 tisočakov pri bencinskih motorjih oziroma na 30.000 evrov pri dizlih, cena za izvedbo R še ni določena, medtem ko bo terenski alltrack z 200-konjskim dizlom štartal pri ceni 36.950 evrov. Izvedbe GTD ni v načrtu.