CR-V zdaj še kot priključni hibrid
Honda je v slovensko prodajno paleto dodala še CR-V s priključno hibridnim pogonom, ki obljublja do 79 kilometrov dosega.

Honda CR-V je z novo generacijo kot hibrid na slovenskem trgu prisotna že slabo leto, zdaj se pridružuje še priključni hibrid. Klasični hibrid je imel kilovatno baterijo, nameščeno pod dnom prtljažnika, pri PHEV se je ta preselila v dno vozila in posledično je CR-V PHEV na voljo le s sprednjim pogonom in najvišjim paketom opreme advance tech. Honda CR-V e:PHEV je tudi prvi Hondin priključni hibrid in namenjena tistim, ki imajo vsakodnevno vožnjo manjšo od 100 kilometrov. Dimenzijsko avto ostaja nespremenjen, v dolžino meri 4,71 metra, širok je 1,94 metra in visok 1,67 metra, je pa zaradi baterije v dnu za tri centimetre višje od tal. Ker baterije ni več v prtljažniku, se je prtljažnik povečal za 39 litrov na 635 litrov prostornine, posoda za gorivo pa je manjša za deset litrov in meri 46,5 litra. Večja baterija je dodala svoje pri teži, od običajnega 2WD hibridnega CR-V je težji za 166 kg, 99 pa od štirikolesno gnanega CR-V. Povečana je vlečna moč, s 750 na kar 1500 kilogramov, tudi strešna obremenitev (npr. za kolesa) se je s 75 dvignila na 100 kilogramov.
Bencinski in elektromotor
Priključni hibrid ima s serijskim paketom sport nekaj oblikovnih detajlov, po katerih se razlikuje od ostalih CR-V: odbijača sta v barvi vozila, prav tako sta tudi pragova in obrobe blatnikov obarvana v isto barvo, maska ima šestkotni vzorec, nekaj črnine je še v letvi med lučema in na zaključku spojlerja zadaj, črni sta tudi vzvratni ogledali in 18-palčna platišča. Sprememb v notranjosti so prav tako minimalne – strop je v črni barvi, armaturna plošča in vrata imajo srebrno dekoracijo, dodani pa so gumbi za odpiranje točilnih loput, aktivacijo 360-stopinjske kamere s samodejnim parkiranjem in EV gumb za nastavitev voznega režima. Pogon je praktično nespremenjen - tu je bencinski motor s 109 kW (148 KM) in 189 navora in pogonski električni motor s 135 kW (184 KM) in 335 Nm navora, električni generator pa rekuperira elektriko z močjo 120 kilovatov. Baterija premore kapaciteto 17,7 kWh in ima aktivno ogrevanje in hlajenje, po WLTP pa obljublja do 79 kilometrov vožnje samo na elektriko. Električni načini delovanja PHEV CR-V so avtomatski, s sodelovanjem klasičnega motorja na elektriko gre do 140 km/h, v strogem EV režimu samo na baterijo se pelje do 122 km/h, lahko pa bencinski motor tudi polni baterijo, kar potem pomeni dodatno porabo.
Za štiri tisočake dražji
CR-V PHEV ima še eno novost, klasične blažilnike so zamenjali prilagodljivi elektro blažilniki (ki omogočajo normalno ali športno trdoto) in v praksi se avto res pelje kot po zračni blazini in skoraj neslišno, precej drugače kot običajni hibridni CR-V. Moč polnjena baterije na priključku na sprednjem levem blatniku je 6,8 kW, kar pomeni nekje 2 uri in pol polnjenja in malo manj kot osem na klasični 220-voltni vtičnici. Do stotice CR-V 2.0 e:PHEV potegne v 9,4 sekunde, najvišja hitrost je 195 km/h.
Ob klasični barvni paleti ima PHEV še ekskluzivno Titan zlato barvo, vse kovinske barve razen kovinsko črne pa vzamejo dodatnih 700 evrov, za 468 evrov pa je mogoče dokupiti še podaljšano jamstvo za dve leti. Cena za CR-V e:PHEV znaša 56.990 evrov, štiri tisočake več od primerljivega hibridnega CR-V.