CLA kot prvi Mercedesov električni karavan
Nemci so nekaj mesecev za prvo premiero modela CLA zdaj pokazali še različico Shooting Brake, ki jo za zdaj poganja električni motor, medtem ko je prtljažnik za odtenek manjši kot pri predhodniku.

Pri Mercedesu jasno v ospredje postavljajo električno različico, a ne bo dolgo tako, saj se ponudbi kmalu pridružujejo še znani elektrificirani bencinski pogoni. Logična poteza, kajti tudi CLA SB je izdelan na enaki platformi kot klasični CLA, ki je bila pred časom razvita tako za električne pogone kot za prihodnje motorje na notranje izgorevanje z blago hibridno podporo. Po zunanjih dimenzijah je CLA SB tako rekoč enak limuzinski verziji.
Novinec je dolg 4,72 metra, širok 1,85 metra in visok 1,47 metra, največja sprememba v primerjavi s prejšnjo generacijo pa je daljša medosna razdalja, ki zdaj meri 2,79 metra (6 cm prirastka), kar prinaša več prostora v kabini, predvsem za potnike na sprednjih sedežih, ter povečuje prostornino prtljažnika. Ta zdaj meri 455 litrov in ga je možno povečati na 1290 litrov, če podremo naslon zadnje klopi (40:20:40). Omeniti velja, da je osnovna prostornina prtljažnika v primerjavi s predhodnikom manjša za 30 litrov, a na drugi strani 50 litrov večja od tiste iz limuzinske verzije. Električna različica ima dodatno urejen še 101-litrski frunk pod sprednjim pokrovom.
Po zunanjih dimenzijah je CLA SB tako rekoč enak limuzinski verziji.
Zagotovljeno hitro polnjenje
Oblikovno avto izstopa z aerodinamičnimi linijami in z bolj položnim zadkom, kljuke so potopne, na zadku pa je diskretno nameščen še spojler nad zadnjim steklom. V notranjosti je zasnova bolj ali manj enaka kot pri limuzini. Digitalni merilniki merijo 10,25 palca, na voljo je napreden prikazovalnik na sprednjo šipo z obogateno resničnostjo, osrednji zaslon meri 14 palcev, pri višjih paketih opreme pa je kupec deležen tudi tretjega zaslona pred sovoznikom. V začetni fazi bo CLA SB opremljen le z električnimi motorji in baterijami. Različici 250+ pripada ena pogonska enota z 200 kilovati moči na zadnji osi, medtem ko ima 350 4MATIC dva elektromotorja z 260 kilovati moči in jasno s štirikolesnim pogonom. Izbirati bo mogoče med dvema kapacitetama baterije - 58 kWh, ki bo na voljo kasneje, in 85 kWh, ki lahko zagotovi do 700 km dosega. Platforma MMA prinaša tudi 800-voltno arhitekturo, ki zagotavlja hitro polnjenje - do 320 kW na DC polnilnicah in 22 kW na AC omrežju.