Stellantisov kitajski adut za Evropo

Zanimivosti
, posodobljeno: 18. 09. 2025, 21:09

Z novo kombilimuzino B05 želi kitajski Leapmotor, ki ga podpira Stellantis, s športnim dizajnom in konkurenčno ceno uspeti tudi na evropskem trgu električnih vozil.

Kitajski Leapmotor precej hitro in učinkovito širi lovke na evropskem tržišču, seveda ob pomoči Stellantisa in njihovih tesnih 
poslovnih partnerjev.
Kitajski Leapmotor precej hitro in učinkovito širi lovke na evropskem tržišču, seveda ob pomoči Stellantisa in njihovih tesnih poslovnih partnerjev.Peter Pirkovič

Leapmotor B05, nova električna kombilimuzina, je bila prvič predstavljena na sejmu IAA Mobility Show v Münchnu. Ta avtomobil, na Kitajskem znan tudi pod imenom lafa 5, je kompakten električni avtomobil, ki meri 4.430 mm v dolžino, 1.880 mm v širino in 1.520 mm v višino, z medosno razdaljo 2.735 mm. Gre za eleganten, nizek nadomestek za križanca Leapmotor B10. Model B05 bo na voljo v različici Ultra z bolj športnim karoserijskim kompletom. Uradne specifikacije še niso potrjene, a gre pričakovati, da si bo model B05 delil platformo LEAP3.5 s križancem B10. To bi pomenilo en elektromotor z močjo 160 kW (218 KM) in navorom 240 Nm. Avtomobil bi lahko imel dve možnosti baterij, 56,2 kWh ali 67,1 kWh, pri čemer bi večji paket ponujal doseg WLTP do 434 kilometrov, kar je podobno kot pri modelu B10. Leapmotor B05 bo izzival uveljavljene konkurente, kot sta VW ID.3 in MG 4. Cenovno bo dostopnejši od križanca B10, katerega cena v Evropi začne pri 29.900 evrih. Že takšna cena bi B05 naredila znatno dostopnejšega od VW ID.3, katerega cena v Nemčiji začne pri 33.330 evrih. Najnovejši model naj bi v Evropi začeli prodajati prihodnje leto. Ponudbo naj bi kasneje dopolnili tudi z različico s podaljšanim dosegom (REEV), obenem pa je slišati, da se Kitajci s Stellantisom dogovarjajo o ponovni selitvi proizvodnje, tokrat v špansko tovarno v Zaragozi.