Zver za prave sladokusce

Avtomotonavtika
, posodobljeno:

Honda se z najnovejšo športno različico modela civic spet vrača v prve vrste elitnih civilnih dirkalnih vozil. Zver s 320 konji in tremi izpušnimi cevmi.

Letos naj bi po slovenskih cestah zapeljali štirje taki civici.
Letos naj bi po slovenskih cestah zapeljali štirje taki civici.

Reže za hlajenje zavor, aerodinamični zadnji stabilizator, lahek aluminijasti zračni pokrov motorja in sredinsko nameščena trojna izpušna cev narekujejo edinstvene športne značilnosti. Sprednji aero-odbijač preprečuje turbulenco okoli prednjih koles. Na športno izrazitem, aerodinamičnem zadku pa optimalno pritisno silo ustvarjajo zadnji spojler, strešni usmerjevalniki in zadnji difuzor.

Pod pokrovom motorja se nahaja štirivaljni dvolitrski VTEC turbo motor, ki razvije 320 konjskih moči, in 400 Nm navora. Type R pospeši od 0-100 km/h v 5,8 sekunde in lahko doseže največjo hitrost 272 km/h, kjer to dopuščajo razmere in kjer ni omejitev hitrosti. Kljub visokim zmogljivostim obljublja razmeroma nizko povprečje porabe goriva, le 7,7 l/100 kilometrov. Za učinkovit prenos moči na pogonska kolesa skrbita natančen šeststopenjski ročni menjalnik, ki ima vgrajen sistem za optimizacijo ‘rev-match’, in odzivni samozaporni diferencial. Novi civic type R je končni preizkus zmogljivosti opravil na dirkalni stezi, na znamenitem Nurburgringu, kjer je Honda iz novega type R iztisnila maksimum in za sedem sekund izboljšala njegovega predhodnika.

Civic Type R je brezkompromisni športnik po videzu in značaju, vendar v njem ne manjka dodatne opreme in udobja. Voznik sedi v pravem dirkaškem sedežu, obkrožen z vrhunskimi materiali, mehkimi na dotik, pri roki ima tempomat, klimatsko napravo, elektronsko parkirno zavoro in sedempalčni zaslon na dotik z dostopom do informacijskega sistema honda connect. Redna maloprodajna cena različice type R je 41.990, type R GT PACK pa 43.990 evrov.DG

Notranjost je športna, a hkrati vsakodnevno uporabna.
Notranjost je športna, a hkrati vsakodnevno uporabna.