Športni japonec

Avtomotonavtika
, posodobljeno:

Suzuki swift se z novo generacijo namerava prebiti višje po lestvici v svojem sektorju. Za preboj ima kar nekaj adutov, še najbolj pa bo pri srcu ljubiteljem dinamične in okretne vožnje. Na voljo bo tudi štirikolesni pogon.

Novi swift je nekoliko širši, a krajši.
Novi swift je nekoliko širši, a krajši.

Novi swift je za spoznanje krajši (10 mm) in nižji (15 mm), zato pa širši za 40 mm. Značilnost novega oblikovanja so črni stranski stebrički, izrazitejša sprednja maska in maska v odbijaču, lebdeča streha, kljuke vrat, vgrajene v zadnjem stebričku in LED žarometi.

Športne poteze in vsebine se nadaljujejo tudi v kabini, z dizajnom armature plošče in novo D-obliko volana ter za pet stopinj v smeri voznika obrnjen sredinski zaslon na dotik z audio funkcijami in bluetoothom, povezavami za pametni telefon - android auto, apple carplay in mirror link, ter navigacijskimi funkcijami - 3D zemljevidi, prometnimi informacijami in kamero za vzvratno vožnjo.

V ponudbi motorjev sta 1,2 dualjet s 66 kW/89 KM za vstopno različico s ceno 10.350 evrov in 1.0 boosterjet 82 kW/110 KM za 12.800 evrov, s čimer je edini turbo hybrid v sektorju. Obe motorni različici sta na izbiro tudi s štirikolesnim pogonom, poleg osnovnega petstopenjskega tudi CVT menjalnikom in v serijskih paketih comfort, premium in elegance.

Besedilo in foto: DG

 Suzuki swift je od nekdaj veljal za športno ikono.
Suzuki swift je od nekdaj veljal za športno ikono.
Na voljo bo tudi štirikolesni pogon.
Na voljo bo tudi štirikolesni pogon.