Simpatičen in uporaben
Prenovljeni captur je doživel le nekaj dekorativnih posegov. Malce lepši je tako spredaj kot zadaj, dobil je nove led žaromete, drugo pa je ostalo nespremenjeno.

Kar pa ne pomeni nič slabega. Captur je še vedno praktičen in udoben avtomobilček, ki ima rad nežno upravljanje in se na priganjanje odzove s pretiranim nagibanjem in poskakovanjem. Je avto za ljudi, ki se jim ne mudi. Bodisi zaradi upokojenskega statusa bodisi zaradi porodniškega dopusta.
Motor je prva liga
Čeprav ni športnik, nas je v testnem capturju najbolj navdušil motor. V testnem primerku se je vrtel močnejši turbodizel, ki se je izkazal že v preizkusu različice pred prenovo. Nizka poraba, miren tek in ravno pravšnja moč so zagotovilo za vozne užitke. V kabini navdušujejo številna odlagalna mesta, velik predal pred sovoznikom ter dodatek nastavljive sredinske opore za roko. Prostora tako spredaj kot zadaj je dovolj v vse smeri, zadnja klop pa je za dvig uporabnosti in prilagodljivosti notranjosti vzdolžno pomična za 160 mm. V avtomobilu nekateri zagotovo pogrešajo vmesno polico v prtljažniku, zaradi česar ima skupni prtljažnik kar visoko stopnico v dnu.
Medtem ko je sedenje na povsem nazaj potisnjeni sedežni klopi po zaslugi vzdolžnih centimetrov udobno tudi za normalno velike odrasle, si je težko predstavljati, da bi na klopi še kdo lahko sedel, ko bi bila potisnjena povsem naprej.
Komu je namenjen?
Že na predhodnih testih se je izkazalo, da je to idealen avto za upokojence in mlade družine, tako rekoč medgeneracijski hit. Pravzaprav je idealen avto za vse, predvsem pa za tiste, za katere so pomembne nizke emisije in varčnost. Testni avto s kup opreme in kar visoko končno ceno bo sicer navdušil le malo zgoraj omenjenih ciljnih kupcev, a izhodiščne različice niso nič manj dobre in uporabne.
Besedilo in foto: DARJAN GORELA