Duh legende je oživel

Avtomotonavtika
, posodobljeno:

Mnogi smo z nestrpnostjo čakali leto 2016 in s tem prihod na trg nove CRF 1000L Africe Twin, ki je v celoti podedovala pustolovski duh prejšnje 750-kubične sestre.

Testni motocikel je bil opremljen z  izpušnim loncem Akrapović in kompletom treh kovčkov.
Testni motocikel je bil opremljen z izpušnim loncem Akrapović in kompletom treh kovčkov.Igor Tavčar

Med procesom oblikovanja in razvoja so se Hondini konstruktorji držali besed “greš kamor koli”. Sledili so trem ciljem: zmogljivost na terenu, potovalna udobnost in vsakodnevna uporabnost.

Vse tri cilje so izpolnili v popolnosti. Agregat navdušuje tako na adrenalinskem terenu kot na dolgih potovanjih v dvoje in zaradi svoje kompaktnosti omogoča veliko oddaljenost motocikla od tal, kar je tudi pogoj za tak tip motocikla. Mehak šeststopenjski menjalnik se odlično dopolnjuje z zdrsljivo sklopko.

Centralizacija mase prispeva k nižjemu težišču celotnega motocikla. Prednje vilice in zadnji amortizer showa sta povsem nastavljiva. Za varno zaviranje spredaj skrbi par 4-batnih radialno vpetih zavornih čeljusti in plavajoča zavorna koluta.

Zaščita pred vetrom in vremenskimi vplivi je dobra in nemoteča tudi pri vožnji stoje. Sedež je srednje trd in se lahko nastavi na višino 85 ali 87 centimetrov od tal. Velik 18,8 litrski rezervoar omogoča doseg 400 kilometrov.

Pred zdrsom pogonskega kolesa skrbi Hondin sistem hstc v treh stopnjah. Možno je tudi izklopiti abs, kar bo prišlo prav bolj izkušenim voznikom pri vožnji na terenu. Testni motocikel je bil opremljen z ne preglasnim izpušnim loncem Akrapović ter s kompletom treh kovčkov, ki med vožnjo niso bili moteči.

Z Africo Twin se Honda ni samo vrnila v razred pustolovskih motociklov, ampak ga je na novo opredelila.

Besedilo in foto: IGOR TAVČAR

Za dolge potovalne užitke
Za dolge potovalne užitkeIgor Tavčar