TikTok po oceni Guardiana zmagovalec bitke družbenih omrežij ob robu OI

Na družbenem omrežju TikTok je bilo do sredine drugega tedna pariških olimpijskih iger objavljenih 1,3 milijona posnetkov z olimpijsko vsebino, kar je 18 krat toliko kot v enako dolgem obdobju tokijskih iger pred tremi leti, poroča britanski časnik Guardian. Ocenjuje, da je TikTok zmagovalec med družbenimi omrežji, to pa ni slučajno.

PARIZ > Na olimpijskih igrah poteka veliko vojn preko posrednikov, leta 2024 pa nobena ni bila hujša od bitke za prisotnost na družbenih omrežjih, piše Guardian. Ocenjuje, da pred zaključno slovesnostjo ni veliko dvoma o prevladi kitajskega TikToka, ki je takšna kot premoč kitajskih skakalcev v vodo v centru vodnih športov v Saint Denisu.

Olimpijska vas je bila običajno hermetično zaprta, zunaj dosega vseh z izjemo olimpijskih polbogov. Kar se je zgodilo v vasi, je ostalo v vasi. S TikTokom se je to spremenilo.

Zdaj lahko uporabniki družbenega omrežja gledajo ure posnetkov dogajanja v olimpijski vasi, od rock zvezdnice športne gimnastike Simone Biles, ki s svojimi 4,9 milijona sledilci deli svojo dnevno rutino pred finalom mnogoboja, do britanskega skakalca v vodo Toma Daleyja, ki preizkuša trdnost kartonskih postelj. Če želijo, si lahko ogledajo tudi počasen posnetek, kako je francoski skakalec s palico Anthony Ammirati ostal brez medalje, potem ko je podrl letvico s penisom. Ta posnetek z njegovim komentarjem ima že 7,5 milijona ogledov, piše časnik.

TikTok ima šele šest let. V Tokiu so nekateri športniki, na primer ameriška igralka ragbija Ilona Maher, že preizkušali možnosti omrežja, vendar so v Parizu dosegli povsem novo raven. Maher je v Parizu s svojimi objavami zbrala več kot 95 milijonov všečkov.

Vse to ni naključje. TikTok je plačal britanski reprezentanci nerazkrito vsoto denarja in postal njen uradni partner na igrah. Britanski športniki so dobili tudi navodila, kakšne posnetke naj objavljajo, če želijo biti priljubljeni.

Odgovorni za športna partnerstva pri TikToku Rollo Goldstaub je po poročanju Guardiana zatrdil, da se je naložba izplačala. Izrazil je tudi prepričanje, da je partnerstvo v obojestransko korist, predvsem v primeru tekmovalcev v športih, ki zunaj olimpijskih iger niso zelo medijsko izpostavljeni.

Med športniki, ki veliko objavljajo na TikToku je francoska igralka namiznega tenisa Audrey Zarif. Število njenih sledilcev se je od začetka iger povečalo z 2000 na več kot 10.000. Njen video o prihodu v olimpijsko vas ima več kot tri milijone ogledov Na vprašanje, zakaj objavlja na omrežju, je v smehu odgovorila, da zaradi denarja. Ko ima posnetek več kot milijon ogledov, daljših od pet sekund, ustvarjalec dobi denarno nagrado, pojasnjuje Guardian.

Zarif je sicer poudarila, da denar ni edini razlog, ampak to počne tudi, ker rada pleše in ustvarja posnetke, navijači pa želijo videti, kaj športniki delajo. Meni tudi, da video posnetki na TikToku pomagajo športom, ki jih ljudje ne poznajo najbolje, kot je na primer namizni tenis.

Ukrajinska kajakaška posadka v četvercu, ki je v Parizu zasedla četrto mesto, meni, da je s posnetki na TikToku pomagala rojakom razumeti razliko med veslanjem in kajakaštvom na mirnih vodah, poleg tega pa je jim je ponudila vsaj nekaj razvedrila v težkih vojnih časih, še piše Guardian.


Najbolj brano