“Verjetno res lahko rečemo, da so boni rešili sezono”
Primorski ponudniki turističnih nastanitev se večinoma ne pritožujejo. V danih, s covidom zaznamovanih okoliščinah, je za njimi uspešna poletna sezona, obeti pa so dobri tudi za jesen. Zahvala gre domačim gostom, ki so tudi po zaslugi turističnih bonov hotelirjem v Istri in v Posočju omogočili stabilno poslovanje, polnili pa tudi kmečke turizme in sobe v zaledju.

PRIMORSKA > Izolski hotel Delfin, ki je v lasti Zveze društev upokojencev Slovenije (ZDUS), je med starejšo generacijo priljubljen in vsako leto dobro zaseden, zato direktorica Nina Golob težko oceni, koliko so k dobremu poslovanju prispevali turistični boni. Zagotovo pa so ti povzročili, da so gostje vse proste termine rezervirali prej kot druga leta. “Danes lahko rečemo, da je hotel do konca leta polno zaseden,” pravi direktorica. Poudarja, da so turistični boni hotelu omogočili večjo gotovost pri poslovanju: “Ocenjujemo, da je bila to dobra poteza, saj naše dobro poslovanje dobro vpliva še na številne dobavitelje.”
Na Obali domačih gostov, kot že dolgo ne
Si želite prebrati celoten članek?
Hiter nakup z mobilnim telefonom - Dnevni dostop 1,99 EUR
Za nakup dnevnega dostopa do vseh spletnih vsebin pošljite SMS s ključno besedo PN1 na številko 4246.
Plačilo z mobilnim telefonom je omogočeno pri operaterjih Telekom, A1, Telemach, T2 in Bob. Po izvedenem plačilu boste prejeli aktivacijsko kodo, ki jo vpišete v polje spodaj ali na prijavni strani. Nakup je enkraten in ga ne bomo samodejno obnavljali.
Powered by 4EGI
Že imate aktivacijsko SMS kodo?
Vpišite SMS kodo, ki ste jo prejeli po izvedenem plačilu. Po uspešnem vpisu, osvežite stran in uživajte v branju.
Sklenite naročnino na digitalne vsebine Primorskih novic.
Naročnino lahko kadarkoli prekinete.
- Vsakodnevni dostop do zanimivih zgodb iz lokalnega in nacionalnega okolja.
- Podpora visokokakovostnemu novinarstvu.
- Dostopajte do vseh vsebin, kjerkoli in kadarkoli.