V denarnicah Slovencev sta v povprečju dve kartici

Slovenija
, posodobljeno:

Plačilne kartice so Slovencem zelo pri srcu; če imate v denarnici samo eno, sodite med manjšino. Skoraj 90 odstotkov Slovencev ima namreč do tri tovrstne kartice, dve tretjini uporabnikov plačilnih kartic z njimi opravi več kot polovico nakupov. Hkrati pa so Slovenci čedalje bolj pripravljeni tudi na nove tehnologije plačevanja. Tako kaže najnovejša raziskava Mastercarda o plačilnih navadah pri nas.

V denarnicah Slovencev sta v povprečju dve kartici
posr. katjusa

LJUBLJANA > Plačilne kartice vseh vrst imajo v denarnicah malone vseh Slovencev že domovinsko pravico. V povprečju si družbo delata dve, kar 89 odstotkov Slovencev pa ima do tri plačilne kartice. Največkrat z njimi kupujejo izdelke za vsakodnevno rabo (34 odstotkov), pogosto pa jih uporabijo za nakupe na bencinskih servisih (23 odstotkov) in za nakupe na spletu (16 odstotkov), kaže majska raziskava o plačilnih navadah pri nas; zajela je več kot tisoč Slovencev, starih med 18 in 55 let. Nekatere kartice omogočajo popuste, zato veliko ljudi z njimi plačuje v trgovinah z živili.

Si želite prebrati celoten članek?

Hiter nakup z mobilnim telefonom - Dnevni dostop 1,99 EUR

Za nakup dnevnega dostopa do vseh spletnih vsebin pošljite SMS s ključno besedo PN1 na številko 4246.

Plačilo z mobilnim telefonom je omogočeno pri operaterjih Telekom, A1, Telemach, T2 in Bob. Po izvedenem plačilu boste prejeli aktivacijsko kodo, ki jo vpišete v polje spodaj ali na prijavni strani. Nakup je enkraten in ga ne bomo samodejno obnavljali.

Powered by 4EGI

Že imate aktivacijsko SMS kodo?

Vpišite SMS kodo, ki ste jo prejeli po izvedenem plačilu. Po uspešnem vpisu, osvežite stran in uživajte v branju.

ALI

Sklenite naročnino na digitalne vsebine Primorskih novic.
Naročnino lahko kadarkoli prekinete.

Postanite naročnik
  1. Vsakodnevni dostop do zanimivih zgodb iz lokalnega in nacionalnega okolja.
  2. Podpora visokokakovostnemu novinarstvu.
  3. Dostopajte do vseh vsebin, kjerkoli in kadarkoli.