Tožbe zaradi aplikacije zvestobe
Trgovske aplikacije ponujajo popuste in ugodnosti, a v zameno zahtevajo osebne podatke uporabnikov. Koliko v resnici vemo o tem, kako se ti podatki zbirajo, uporabljajo in delijo? Ali imamo kot potrošniki pri tem resničen nadzor? V Nemčiji spor zaradi sledenja kupcev, kaj pa pri nas?
SLOVENIJA > V dobi digitalnih aplikacij, personaliziranih ponudb in popustov pogosto pozabimo, da za te “brezplačne” storitve plačujemo tudi z zelo dragocenimi osebnimi podatki. Koliko v resnici vemo o tem, kako, kje in zakaj se ti podatki zbirajo? Imamo kot potrošniki nadzor nad tem, kaj se z njimi dogaja?
Na ta vprašanja zdaj opozarja odmeven primer iz Nemčije, ki bi lahko imel posledice za potrošnike po vsej Evropski uniji, tudi v Sloveniji. Nemški varuh potrošnikov (Verbraucherzentrale Bundesverband - VZBV) je vložil tožbo zoper aplikacijo Lidl Plus, ki jo uporablja več milijonov Evropejcev. Srž spora je pomanjkanje jasnosti glede uporabe osebnih podatkov uporabnikov. Po mnenju VZBV prav ti podatki predstavljajo dejansko “valuto”, s katero potrošniki plačujejo za ugodnosti, kupone in personalizirane popuste.
Si želite prebrati celoten članek?
Hiter nakup z mobilnim telefonom - Dnevni dostop 1,99 EUR
Za nakup dnevnega dostopa do vseh spletnih vsebin pošljite SMS s ključno besedo PN1 na številko 4246.
Plačilo z mobilnim telefonom je omogočeno pri operaterjih Telekom, A1, Telemach, T2 in Bob. Po izvedenem plačilu boste prejeli aktivacijsko kodo, ki jo vpišete v polje spodaj ali na prijavni strani. Nakup je enkraten in ga ne bomo samodejno obnavljali.
Powered by 4EGI
Že imate aktivacijsko SMS kodo?
Vpišite SMS kodo, ki ste jo prejeli po izvedenem plačilu. Po uspešnem vpisu, osvežite stran in uživajte v branju.
Sklenite naročnino na digitalne vsebine Primorskih novic.
Naročnino lahko kadarkoli prekinete.
- Vsakodnevni dostop do zanimivih zgodb iz lokalnega in nacionalnega okolja.
- Podpora visokokakovostnemu novinarstvu.
- Dostopajte do vseh vsebin, kjerkoli in kadarkoli.