Namesto e-mobilnosti bi lahko doživeli efekt Havane
Odločitev Evropskega parlamenta, da po letu 2035 ne bo več dovoljena prodaja novih avtomobilov in lahkih dostavnih vozil na bencinski in dizelski pogon, odpira številna vprašanja. Bomo v Sloveniji, kjer je vozil na električni ali vodikov pogon le za vzorec, javne polnilnice pa so redko posejane, pravočasno pripravljeni na ta prehod? Ali bomo postali odpad za stare dizle in bencinarje iz Nemčije, Skandinavije in drugih bogatih držav?

PRIMORSKA > Kljub državni subvenciji v višini 4500 evrov ostaja nakup električnega avtomobila za večino slovenskih gospodinjstev misija nemogoče. Cene novih električnih malčkov se začenjajo pri 20.000 evrih, za družinski električni avto pa je treba odšteti vsaj 40.000 evrov. Tudi javna polnilna infrastruktura še ni dovolj razvita. Leta 2021 je bilo pri nas komaj 545 javnih električnih polnilnic. Glede na pričakovano rast prometa bi jih moralo biti do leta 2025 7000, do leta 2030 pa kar 22.300. Kot tranzitna država se mora Slovenija pripraviti tudi na polnjenje tujih električnih vozil.
Si želite prebrati celoten članek?
Hiter nakup z mobilnim telefonom - Dnevni dostop 1,99 EUR
Za nakup dnevnega dostopa do vseh spletnih vsebin pošljite SMS s ključno besedo PN1 na številko 4246.
Plačilo z mobilnim telefonom je omogočeno pri operaterjih Telekom, A1, Telemach, T2 in Bob. Po izvedenem plačilu boste prejeli aktivacijsko kodo, ki jo vpišete v polje spodaj ali na prijavni strani. Nakup je enkraten in ga ne bomo samodejno obnavljali.
Powered by 4EGI
Že imate aktivacijsko SMS kodo?
Vpišite SMS kodo, ki ste jo prejeli po izvedenem plačilu. Po uspešnem vpisu, osvežite stran in uživajte v branju.
Sklenite naročnino na digitalne vsebine Primorskih novic.
Naročnino lahko kadarkoli prekinete.
- Vsakodnevni dostop do zanimivih zgodb iz lokalnega in nacionalnega okolja.
- Podpora visokokakovostnemu novinarstvu.
- Dostopajte do vseh vsebin, kjerkoli in kadarkoli.