“Nakupovalne navade ljudi so se spremenile”
Živilsko-predelovalna podjetja tudi v drugem valu epidemije beležijo padec prodaje tako zaradi zaprtja v gostinstvu in turizmu kot manjše potrošnje. “Spremenile so se tudi nakupovalne navade ljudi,” ugotavlja direktorica Mlekarne Planika Anka Lipušček Miklavič. V Pivki perutninarstvo pa opažajo zmanjšanje prodaje mesa slovenskega porekla.

PIVKA, KOBARID > Iztekajoče se poslovno leto je bilo zahtevno tudi za živilsko-predelovalno industrijo. Poleg zelo strogih ukrepov za preprečevanje okužb so se aktualne razmere odrazile tudi pri padcu prodaje na domačem in tujih trgih. Proizvodnjo so zato prilagodili.
Si želite prebrati celoten članek?
Hiter nakup z mobilnim telefonom - Dnevni dostop 1,99 EUR
Za nakup dnevnega dostopa do vseh spletnih vsebin pošljite SMS s ključno besedo PN1 na številko 4246.
Plačilo z mobilnim telefonom je omogočeno pri operaterjih Telekom, A1, Telemach, T2 in Bob. Po izvedenem plačilu boste prejeli aktivacijsko kodo, ki jo vpišete v polje spodaj ali na prijavni strani. Nakup je enkraten in ga ne bomo samodejno obnavljali.
Powered by 4EGI
Že imate aktivacijsko SMS kodo?
Vpišite SMS kodo, ki ste jo prejeli po izvedenem plačilu. Po uspešnem vpisu, osvežite stran in uživajte v branju.
Sklenite naročnino na digitalne vsebine Primorskih novic.
Naročnino lahko kadarkoli prekinete.
- Vsakodnevni dostop do zanimivih zgodb iz lokalnega in nacionalnega okolja.
- Podpora visokokakovostnemu novinarstvu.
- Dostopajte do vseh vsebin, kjerkoli in kadarkoli.