Kako je Vladimir Prebilič splezal navzgor
Agencija Mediana, ki meri javno mnenje za največje slovenske medije, je pred letošnjimi evropskimi volitvami od stranke Vesna prejela dobrih osem tisoč evrov za “načrtovanje strategije in volilne taktike.” Zakaj tega ni razkrila javnosti?

LJUBLJANA > Mediana je verjetno najbolj znana slovenska agencija za merjenje javnega mnenja. Ankete, v katerih meri priljubljenost političnih strank in posameznih politikov, opravlja za največje slovenske medije. Njihovi rezultati imajo velik odmev v domači politični javnosti, direktorica Mediane Janja Božič Marolt pa jih redno javno pojasnjuje in razlaga.
Na Mediano in druge agencije tako pogosto letijo očitki, da javno mnenje ob tem, ko ga merijo, tudi ustvarjajo. Tudi zato je ključno, da se pri svojem delu izogibajo položaju, v katerem bi se lahko znašle v konfliktu interesov. Prav v takem pa se je zdaj Mediana znašla pri novem evropskem poslancu Vladimirju Prebiliču.
Si želite prebrati celoten članek?
Hiter nakup z mobilnim telefonom - Dnevni dostop 1,99 EUR
Za nakup dnevnega dostopa do vseh spletnih vsebin pošljite SMS s ključno besedo PN1 na številko 4246.
Plačilo z mobilnim telefonom je omogočeno pri operaterjih Telekom, A1, Telemach, T2 in Bob. Po izvedenem plačilu boste prejeli aktivacijsko kodo, ki jo vpišete v polje spodaj ali na prijavni strani. Nakup je enkraten in ga ne bomo samodejno obnavljali.
Powered by 4EGI
Že imate aktivacijsko SMS kodo?
Vpišite SMS kodo, ki ste jo prejeli po izvedenem plačilu. Po uspešnem vpisu, osvežite stran in uživajte v branju.
Sklenite naročnino na digitalne vsebine Primorskih novic.
Naročnino lahko kadarkoli prekinete.
- Vsakodnevni dostop do zanimivih zgodb iz lokalnega in nacionalnega okolja.
- Podpora visokokakovostnemu novinarstvu.
- Dostopajte do vseh vsebin, kjerkoli in kadarkoli.